Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Finsktalande Customer Advisor till Nordax Bank/NOBA

Publiceringsdatum
16 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

"Våra kunder är vår viktigaste prioritet, och utan att låta allt för klyschiga märks det. År 2023 vann vi på Nordax Bank Brilliant Awards för "Bästa Kundservice I Branschen". Nu söker vi vår nästa stjärna till ett av våra privatlåneteam som vill vara med och bidra till en kundupplevelse i världsklass." Flytande i finska och på jakt efter ett nytt arbete? Varmt välkommen med din ansökan till rollen som finsktalande customer advisor till Nordax Banks privatlåneavdelning!



Om tjänsten

Som Customer Advisor kommer du att ingå i ett sammansvetsat team som jobbar dedikerat mot den finska marknaden. Teamet har ett nära samarbete inom gruppen och hjälper varandra att uppnå de uppsatta målen, som både är individuella och på teamnivå. Privatlåns-enheten är en del av Customer Operations som levererar förstklassig service genom att hjälpa kunder till en bättre privatekonomi.

Rollen innebär stundtals högt tempo och Nordax Bank ställer höga krav på god service. Samtidigt är de mycket lyhörda för medarbetares behov och värnar starkt om att ha en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen ska du kunna arbeta självständigt under eget ansvar, men också vara en lagspelare och bidra till resultatet i teamet.

Du erbjuds

  • En varierande roll i ett nytänkande och snabbföränderligt bolag
  • Att bli en del av ett sammansvetsat team med en bra spridning bland kvinnor och män i olika åldrar
  • En feedback-kultur med en engagerad och närvarande chef


Arbetsuppgifter
  • Besvara samtal från kunder på ett serviceinriktat och rådgivande sätt
  • Initiera en dialog för att identifiera behov och ta fram kundanpassade lösningar som ger möjlighet till merförsäljning av lån och försäkringar
  • Bedöma låneansökningar och utbetala lån
  • Samarbeta och agera support mot partners i Finland
  • Administrera och dokumentera dina samtal


Kvalifikationer
  • Har erfarenhet av att arbeta med service (och gärna försäljning!)
  • Har en gymnasieexamen
  • Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål
  • Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska

Praktisk information:

  • Start: V.30/31
  • Plats: Gävlegatan 22, Stockholm
  • Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning
  • Omfattning: Heltid
  • Arbetstider: 07:30-16:00
  • Fast månadslön
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
15 juli 2024 (51 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se