Hoppa till innehåll
The Wofi AB logotyp

Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Publiceringsdatum
25 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Är du en ambitiös, välorganiserad och systemorienterad individ som är i starten av din yrkeskarriär och letar efter möjligheter att växa i ett dynamiskt Entitlement Executive-team? Då kan rollen som Backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet vara det du söker!

Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar.
I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar.

Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
  • Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget.
  • Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system.
  • Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov.
  • Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.
  • Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå.Praktisk informationStart: Omgående, senast 15/4Omfattning: HeltidArbetstider: 08:00-17:00Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning)Vi ser fram emot din ansökan!
The Wofi AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
19 maj 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren