Hoppa till innehåll

Sommarvikarie Receptionist till Läkemedelsföretag i Stockholm

Publiceringsdatum
15 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Sommarvikarie som Facility coordinator/receptionist till läkmedelsföretag I City. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Din bakgrund bör vara inom reception och det är en fördel om du tidigare har arbetat i telefonväxel eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.  Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: • • Hantera växel och telefoni • Bistå i det löpande arbetet med miljö och säkerhet • Ta emot och registrera besökare och kunder • Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail • Sköta om konferenslokaler och bokningar • Ta hand om kontoret Kvalifikationer/Krav: • Uttrycka dig väl i svenska och engelska i ta och skrift. Engelska är företagets primära kommunikationsspråk. • Goda kunskaper i växeltelefoni är meriterande • Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word • Har arbetat med service i kontorsmiljö. Personliga egenskaper: • Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda • Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten • Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster • Du ska vara strukturerad och planerande • Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov • Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål • Du delar våra värderingar Anställningsform och arbetstider: Tillsvidare 100% mån - fre 08:00 -17:00 Har du frågor kontakta Charlotte Jugård, charlotte.jugard@sodexo.com Din ansökan vill vi ha senast den 2024-06-01. Ansökan kan endast göras via vår hemsida! Välkommen med din ansökan!  Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
31 maj 2024 (2 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se