Hoppa till innehåll

First Line Support

Publiceringsdatum
03 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vi söker nu dig som brinner för IT ochatt lösa IT-relaterade problem med tidigare erfarenhet av support. Vill dualltid ge bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll?- Kika vidare!

Du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete.Du kommer också arbeta med ett flertal tjänster och med den erfarenheten finns möjlighet att växa in i en roll med mer ansvar.För den här rollen ser vi att du har ett stort intresse inom IT, du kanske har byggt din egen dator eller älskar att felsöka din enhet när något inte fungerar som det ska. Din vilja att förstå hur saker fungerar är mer än bara ett arbete eller inlärt beteende. Därutöver trivs du sannolikt av att jobba i ett högpresterande team och drivs av viljan att göra tekniska lösningar i framkant ännu bättre. Du tycker det är intressant med nätverks- och cybersäkerhet och inser behovet av att förstå komplexa system och deras sårbarheter.

Vi ser att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat.

För att lyckas i rollen ser vi attdu har erfarenhet inom:

  • Minst 1 årserfarenhet av en servicedesk
  • Windows miljö
  • Active Directory/Azure AD
  • Microsoft 365
  • Ärendehanteringssystem, t.ex. ServiceNow

Meriterande:

  • Windows server
  • Mac OS
  • Intune

Som person tror vi att du är en lagspelare, du sträcker gärna ut en hjälpande hand till kollegor och ger det lilla extra i form av god service. Du är självgående och både lyssnar samt delar med dig av kunskap till teamet.Att komma i tid, föregå med gott exempel och vara en problemlösare är egenskaper som kännetecknar dig.

    Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

    Placeringsort: Stockholm

    Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

    Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

    Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

    Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

    Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

    Ansök nu

    Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

    Sök jobbet
    Ansök senast
    20 december 2024 (167 dagar kvar)
    Ansök nu

    Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se