Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Marketing Coordinator

Sista ansökningsdag
21 december 2024 (30 dagar kvar)
Publiceringsdatum
22 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vill du vara en nyckelperson i ett innovativt företag? Dstny söker en Marketing Coordinator som ska stödja den globala organisationen med att koordinera marknadsmaterial. I denna hands-on roll samarbetar du med produktägare i flera europeiska länder. Om du har ett tekniskt intresse och brinner för marknadsföring, kan detta vara din möjlighet att göra skillnad!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dstny.

Om företaget

Dstny levererar kommunikationslösningar och företagstelefoni som fungerar med alla enheter och alla operatörer för små och stora företag. De arbetar utifrån visionen att driva framtiden inom företagskommunikation och arbetar ständigt med att utveckla sina tjänster för att göra de säkrare och enklare att använda. Dessutom tar de fram nya funktioner, både på egen hand och tillsammans med partners för att förenkla arbetsdagen för slutanvändare. Dstny är en europeisk ledare och innovatör inom säker molnkommunikation och samlar verktyg för kommunikation inom företag i en och samma plattform, molnet. Dstny har 1000 anställda i 7 europeiska länder och huvudkontoret ligger i Bryssel. Ditt team är utspridda mellan Göteborg och Stockholm vilket gör att du kan utgå från båda kontoren i tjänsten.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta på gruppnivå med uppdrag att stödja den globala organisationen. I denna centrala roll kommer du att administrera och koordinera allt content inom Dstny. Ditt arbete kommer att innebära nära samarbete med produktägare i olika länder för att säkerställa att marknadsmaterial skapas och distribueras i enlighet med lokala behov.

Du kommer att vara en länk mellan de olika avdelningarna, där din förmåga att driva projekten framåt genom kontinuerlig dialog med ansvariga i respektive land blir avgörande. Rollen kräver god administrativ kompetens och starka kommunikationsfärdigheter eftersom du kommer att fungera som en central koordinator mellan produktägare och Creative Executive, som ansvarar för att skapa allt innehåll.

I denna 100% hands-on roll kommer du att arbeta med sju olika länder och bygga relationer med ansvariga produktägare för att hålla dig uppdaterad om deras produkter och kampanjer. Du kommer verka i en dynamisk, internationell miljö, vilket ger dig möjlighet till betydande inflytande.

* Administrera och underhålla interna system för att säkerställa att allt material är uppdaterat och tillgängligt
* Agera som koordinator för projekt och säkerställa att det finns tydliga strukturer och processer
* Säkerställa att material är uppdaterat och ta ansvar för att kommunicera detta till organisationen
* Samarbeta med det lokala teamet och Brand Manager genom att tillhandahålla marknadsmaterial och administrativt stöd för att effektivisera processerna

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Universitetsutbildning inom marknadsföring, kommunikation eller motsvarande arbetslivserfarenhet
* Minst 3 års erfarenhet av liknande roller, gärna inom telekom eller SaaS-branschen
* Det är starkt meriterande om du har arbetat inom partnerslandskap och inte bara mot slutkunder
* En mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska
* Ett tekniskt intresse och förmågan att snabbt sätta dig in i och behärska nya produkter

Du är prestigelös och har utmärkta kommunikationsfärdigheter, med en stark känsla för detaljer. Att arbeta i team är en självklarhet för dig, och du trivs i dynamiska miljöer där samarbete med andra funktioner är centralt. En positiv attityd och ett optimistiskt synsätt är viktiga egenskaper hos vår ideala kandidat, särskilt när du ställs inför utmaningar. Du har en strukturerad och administrativ förmåga, vilket hjälper dig att organisera och prioritera arbetsuppgifter effektivt. Ditt sinne för organisation och din förmåga att se möjligheter i svåra situationer kommer att bidra till att du lyckas i rollen.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
21 december 2024 (30 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.