Hoppa till innehåll

Contact center specialist till GlobalConnect

Publiceringsdatum
26 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos GlobalConnect. Om företaget: GlobalConnect är en av de ledande leverantörerna av digital infrastruktur och nätverkstjänster i Norden. De erbjuder helhetslösningar och internettjänster – från fibern i marken, till molnet i himlen, och allt däremellan. Uppkoppling är en viktig komponent i nästan alla aspekter av våra liv, från sjukvård och transport till utbildning och underhållning. Mer än 50 % av all datatrafik som går in och ut ur Norden går via företagets fibernät. Det är ett stort ansvar och ett bevis på den viktiga roll GlobalConnect spelar för dagens och framtidens samhälle. Arbetsuppgifter: I rollen som Contact Center Specialist kommer du, tillsammans med dina kollegor, att supportera och utveckla GlobalConnects erbjudanden till deras kunder. Dina ansvarsområden omfattar både teknisk expertis och produkt- och domänexpertis, vilket kräver god kommunikation med både det interna kundtjänstteamet och slutkunderna. I nära samarbete med kollegor kommer du att identifiera kundernas behov och krav, samt säkerställa att dessa uppfylls korrekt. Ditt arbete kommer även att bidra till affärsutvecklingen av GlobalConnects tjänster. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Arbetslivserfarenhet av contact center system och praktisk konfiguration • Meriterande med erfarenhet av contact center system som Genesys, Puzzel, Telia Ace, Nice CXone eller liknande • Goda kunskaper i ett nordiskt språk och engelska, både i tal och skrift Vi söker dig som trivs med att arbeta nära kunder och intressenter där du får bidra med din tekniska kompetens. Oavsett om du arbetar individuellt eller tillsammans gör ditt engagemang och din positiva energi dig till en värdefull lagmedlem. Vi tror att din bakgrund inom kundservice kan vara antingen praktiskt orienterad, där du har erfarenhet av att konfigurera och stödja kontaktcentersystem, eller affärsorienterad, med fokus på att förbättra och optimera kundserviceverksamheten. Hos GlobalConnect är personliga egenskaper viktiga. Vi söker personer som är målinriktade och skickliga på att föra verksamheten framåt. Som person mår du bra i en miljö där du både kan guida och bli vägledd av andra. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, Köpenhamn, Oslo eller Uppsala Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se