Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Helpdesk-medarbetare i Stockholm

Publiceringsdatum
24 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en positiv och engagerad person med erfarenhet av service? Trivs du i en roll där du dagligen träffar många människor, i en fartfylld och variationsrik miljö? Vi söker nu en driven helpdesk-medarbetare som är redo för ett uppdrag på 2,5 månad med start 2 september. Du blir en del av ett trivsamt kontor i centrala Stockholm!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i två och en halv månad med start 2 september. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services ute på kunds kontor.

Om företaget

ISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. De skapar platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.

Arbetsuppgifter

Till sin verksamhet i centrala Stockholm söker ISS Facility Services en helpdesk-medarbetare, som kommer att arbeta på plats hos deras kund. I rollen utgör du en del av deras Frontline desk, även så kallad Tech Lobby, och är ansiktet utåt mot de anställda hos kunden. Du tar emot alla IT-problem på plats, svarar på frågor hur kontoret fungerar, tar emot nyanställda och lämnar ut IT-utrustning. Vidare svarar du på mejl och hjälper till med en variation av ärenden. Ibland behöver du hänvisa kunden vidare till annan avdelning eller ta hjälp av IT-avdelningen för att kunna lösa kundens ärende, därför är det viktigt att du tar stort ägandeskap för varje enskilt ärende och är lösningsorienterad.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Erfarenhet inom service och lite administration
* God datorvana och intresse för teknik
* Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service och har ett intresse för teknik. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som helpdesk-medarbetare är du kundens ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.

Övrig information

Start: 2 september
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
22 september 2024 (57 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.