Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Finsktalande Customer Advisor till Nordax Bank/NOBA's Outbound team

Publiceringsdatum
17 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Flytande i finska och på jakt efter ett deltidsarbete vid sidan av studier eller annan sysselsättning? Varmt välkommen med din ansökan till rollen som finsktalande customer advisor till Nordax Banks privatlåneavdelning!



Om tjänsten

Vi söker nu för Nordax Banks/NOBA's räknning en finsktalande Customer Advisor till Outbound teamet på Customer Onboarding, som är en del av Privatlåneavdelningen. I denna roll kommer du att:

  • Ringa utgående samtal till potentiella kunder i slutskedet av deras privatlåneansökningar.
  • Hjälpa kunder med att skicka in saknade dokument, signera skuldebrev och erbjuda försäkringar till lånet.
  • "Seal the deal" genom att säkerställa att kunden är nöjd med erbjudandet och att det möter deras behov.
  • Vid behov ta emot inkommande samtal och besvara frågor om låneansökningar.
    Utöver detta tillkommer även vissa administrativa uppgifter som mail- och chatthantering samt dokumentkontroll. Din främsta uppgift är dock att prata med kunder, så vi söker dig som tycker om att arbeta med telefonen som främsta verktyg!


Kvalifikationer
  • Har erfarenhet av att arbeta med service, och gärna försäljning.
  • Har en gymnasieexamen.
  • Har ett intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål.
  • Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska.
  • Har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1,5 år till.
  • Har möjlighet att arbeta mer vid ledigheter - exempelvis under jul och sommar.
För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara:
  • Serviceinriktad & kommunikativ: Du har en förmåga att lyssna och förstå människors olika behov, samtidigt som du uttrycker dig på ett pedagogiskt sätt.
  • Resultatorienterad: Du drivs av att uppnå konkreta resultat och mål, exempelvis försäljningsmål.
  • Lösningsorienterad: Du kan identifiera lösningar på olika problem.
  • Flexibel: Du anpassar dig lätt till olika situationer som uppstår i arbetet och är duktig på att prioritera.

Praktisk information:

  • Start: Så snart som möjligt
  • Plats: Kontoret är placerat i fina lokaler på Torsplan, möjlighet till distansarbete ges på sikt
  • Anställningsform: Särskild visstidsanställning
  • Omfattning: Deltid, cirka 2 dagar/vecka
  • Arbetstider: 7:30-16:00
  • Timlön

VIKTIG INFORMATION: När du påbörjar denna tjänst kommer du att gå en utbildning på 3-4 veckor som är förlagd på heltid på kontoret. Under dessa veckor ser vi gärna att du deltar på utbildningen i så hög utsträckning som möjligt, för att du ska få så bra förutsättningar och en så bra upplärning som möjligt. Under denna period ser vi därför gärna att du förlägger studier till kvällar och helger, men självklart går det bra att du deltar på obligatoriska moment i skolan.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
16 augusti 2024 (51 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se