Operation coordinators sökes till Bring!
Sista ansökningsdag
24 oktober 2024 (20 dagar kvar)
Publiceringsdatum
30 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Vi söker dig som är lösningsorienterad och kan hantera flera uppgifter samtidigt i en snabbföränderlig miljö!
Information om uppdraget:
Vi söker nu åt Brings vägnar efter en operation coordinators. Som Operations Coordinator blir du en del av ett sammansvetsat team, där man värdesätter högt i tak och stark laganda. Din viktigaste uppgift är att tillgodose deras kunders skiftande behov och säkerställa att deras förfrågningar hanteras snabbt och professionellt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av följande;
* Besvara kunders förfrågningar via telefon och mejl på ett snabbt och effektivt sätt.
* Hantera fakturafrågor och säkerställa att alla faktureringsärenden behandlas korrekt.
* Utföra dagliga kontroller för att säkerställa att uppdrag är rätt prissatta enligt kundavtal.
* Hantera reklamationer och arbeta proaktivt för att hitta lösningar.
* Samarbeta nära med andra avdelningar för att lösa problem och förbättra kundupplevelsen.
Uppdraget innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting och arbeta som konsult hos Bring på deras kontor i Solna. Tjänsten är på heltid och förväntas starta omgående och sträcker sig 2-3 månader framåt med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag, mellan kl. 7.00-18.00. Arbetat kräver att man är på plats på kontoret alla dagar.
Detta söker vi:
- Dig som har en gymnasial utbildning.
- Du har erfarenhet av att arbeta med administration eller kundservice sedan tidigare.
- Du är noggrann, självständig och strukturerad.
- Rollen kräver att du talar och skriver flytande svenska och engelska.
- Du har god system- och datorvana.
För att passa i rollen ser vi att du har en god kommunikationsförmåga för att hantera interaktioner med kunder och transportörer vid behov. Du är noggrann och har en stark förmåga att arbeta strukturerat, samt trivs med att arbeta både självständigt och i team.
Låter det som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan direkt, då urval och intervjuer sker löpande!
Information om uppdraget:
Vi söker nu åt Brings vägnar efter en operation coordinators. Som Operations Coordinator blir du en del av ett sammansvetsat team, där man värdesätter högt i tak och stark laganda. Din viktigaste uppgift är att tillgodose deras kunders skiftande behov och säkerställa att deras förfrågningar hanteras snabbt och professionellt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av följande;
* Besvara kunders förfrågningar via telefon och mejl på ett snabbt och effektivt sätt.
* Hantera fakturafrågor och säkerställa att alla faktureringsärenden behandlas korrekt.
* Utföra dagliga kontroller för att säkerställa att uppdrag är rätt prissatta enligt kundavtal.
* Hantera reklamationer och arbeta proaktivt för att hitta lösningar.
* Samarbeta nära med andra avdelningar för att lösa problem och förbättra kundupplevelsen.
Uppdraget innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting och arbeta som konsult hos Bring på deras kontor i Solna. Tjänsten är på heltid och förväntas starta omgående och sträcker sig 2-3 månader framåt med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag, mellan kl. 7.00-18.00. Arbetat kräver att man är på plats på kontoret alla dagar.
Detta söker vi:
- Dig som har en gymnasial utbildning.
- Du har erfarenhet av att arbeta med administration eller kundservice sedan tidigare.
- Du är noggrann, självständig och strukturerad.
- Rollen kräver att du talar och skriver flytande svenska och engelska.
- Du har god system- och datorvana.
För att passa i rollen ser vi att du har en god kommunikationsförmåga för att hantera interaktioner med kunder och transportörer vid behov. Du är noggrann och har en stark förmåga att arbeta strukturerat, samt trivs med att arbeta både självständigt och i team.
Låter det som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan direkt, då urval och intervjuer sker löpande!