Hoppa till innehåll

Lagerkoordinator till läkemedelsbolag

Sista ansökningsdag
20 september 2024 (19 dagar kvar)
Publiceringsdatum
29 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vårt uppdrag: Vi söker dig som har erfarenhet från medicinteknikbranschen, erfarenhet av ramverket SOX, Supply chain och Inventory Management. Stämmer det in på dig kan detta vara ett uppdrag som matchar din profil. Nu behöver vår kund som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel en lagerkoordinator. Detta är ett uppdrag med start 23 september och beräknas pågå under 8 månader och möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Solna. Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av Avanzera. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal. Arbetsuppgifter: I rollen ingår att planera, förbereda och koordinera försändelse retur av implantat, instrument och utrustning. Initiera och utföra systemjusteringar för att säkerställa alla returer och kontrollera att allt är rätt inbokat och att sändningslagernivåerna är korrekta i affärssystemet. Du kommer även utföra andra lagerhanteringsaktiviteter såsom undersökning, inventering och uppdateringar m.m. I rollen kommer du ha samarbete med flera avdelningar. Arbetet utförs från kunden lokal i Solna. Din bakgrund: Vi ser att du har forskarutbildning, gymnasienivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Krav att du har erfarenhet från medicinteknikbranschen, erfarenhet av att arbeta inom ramen för SOX och Quality regelverk inklusive GDP. Du ska ha erfarenhet av att ha arbetat i steril/ren miljö. Vi ser också att du har erfarenhet av Supply chain och lagerhantering. Vi ser gärna att du har erfarenhet av distribution och kvalitetsbestämmelser. Vi ser också att du har goda datorkunskaper, MS Office inklusive Excel. För att klara av tjänsten krävs det utmärkta kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Det är meriterande och du har finska språkkunskaper. Du behöver ha ett kundfokus, utmärkt känsla för kundvård, service och kvalitet. Vi ser att du arbetar systematiskt, noggrant och effektivt. God kommunikationsförmåga, i tal och skrift. Du ska vara positiv, öppensinnad och motiverad. Som person har du god analytisk förmåga, förmågan att bemästra komplexitet. Du behöver också vara en god lagspelare. Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se