Hoppa till innehåll

Logistisk ansvarig till sambandscentral - heltid

Publiceringsdatum
29 april 2024
Antal tjänster
1
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Tjänstebeskrivning Tjänsten ”PERSONAL i SAMBANDSCENTRAL” hos Kleni är en nyckelbefattning i koncernens fortsatta tillväxtarbete. Känner du dig manad för rollen som koordinator, blir du en del av- och representerar Sveriges just nu snabbast växande lokalvårdsföretag. Ett team med lång erfarenhet i städbranschen och med flera entreprenörer som tillsammans arbetar för koncernen, Kleni. Generellt får Kleni ofta feedback för att vara en sammanhållen och positiv grupp fylld med gemenskap. Arbetsuppgifter I rollen som koordinator ingår arbetsuppgifterna nedan: Logistik ansvarig: A) Behjälpligt av beställning av städmaterial då rätt material och mängd skall beställas. - Kontroll av fakturor för material mot överenskomna leverantörspriser. - Attestering av leverantörsfakturor. B) Administrativt stöd till driftsenheten, regionansvariga och teamledare. - Innefattar att skapa QR-koder för in- och utstämpling - Lägga upp nya kunder, projekt osv i Tengella - Kontrollera att teamledare och regionansvariga använder systemet på rätt sätt. C) Daglig uppföljning av avvikande tidsrapportering till respektive personalansvarig - Målet att i närtid ha korrekta tidsloggar för att senast den 5:e varje månad kunna rapportera till löneavdelningen att lön kan utbetalas. - Ha stenkoll på alla inarbetade timmar i samråd med teamledare och regionansvariga. D) Stöd i schemaläggning av personal i systemet Tengella inklusive skapande av arbetsordrar. E) Fakturering: Ansvara för att fakturera kunder löpande. Både vad gäller fasta avtal och utifrån arbetsordrar. - Hantera körjournal: Här handlar det om att ha koll på alla bolagets bilar ute på fältet via elektronisk körjournal. - Hantera Bilar: i samarbete med AL, TL, Personal ute på fältet samt OAL ha koll på bilarnas besiktning och mående enligt intern rutin. - Vikarietilldelning: Här skall man ha stenkoll på vikariepoolen samt vid sjukdom administrera vikarietillsättning tillsammans med ansvarig teamledare och regionansvariga. Kravprofil: Krav på tidigare erfarenheter: * Mycket goda datorvana * Mycket goda kunskaper i svenska. Omfattar tal, skrift och läsförståelse. * B-körkort för manuellt växlad bil Meriterande: * Ekonomisk erfarenhet (fakturering, bokföring osv) * Kunna budgetera samt förstå matematiken i det * Erfarenhet av systemet ”Tengella” eller liknande bemanningsprogram  * Kunskap om lokalvård Arbetsvillkor: Tjänsten är på heltid i huvudkontor i Sollentuna. Arbetstider mellan 07:00-16:00 men man skall vara online för eventuella ändring. Ersättning enligt överenskommelse. Passar du för rollen som koordinator i Kleni-koncernen? Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev till hr@kleni.se
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
17 maj 2024 (2 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se