Bilhallen i Piteå söker en till servicerådgivare.
Publiceringsdatum
25 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
isabelle Johansson
Email
Är du vår nya servicerådgivare?
Nu söker vi en till servicerådgivare till vårat team på Bilhallen som
kommer guida kunderna kring våra servicetjänster. Du blir ansiktet utåt och ansvarar för Bilhallens kundmottagning tillsammans med befintlig servicerådgivare, där ska du ge våra kunder den bästa tänkbara servicen. Hos oss blir du en del av ett team som jobbar nära varandra och värdesätter att ha en härlig stämning på jobbet.
Dina arbetsuppgifter
Ditt jobb är att vara i vår
kundmottagning och ta hand om våra kunder på bästa sätt. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
Bemanna vår kundmottagning och svara
på våra kunders frågor
Bokning av servicetider
Prisförfrågan på service,
reparationer och reservdelar
Kampanjinkallningar
Fakturering
Lagerplock
Garantihantering
Beställning av reservdelar och
tillbehör
Kvalifikationer och erfarenheter
Du har goda kunskaper om
bilbranschen, vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från branschen eller ett stort intresse som gett dig gedigna kunskaper. Du har mycket god datavana och har erfarenhet av att arbeta med olika programstrukturer. Du är van att jobba med en god arbetsstruktur och att planera för att arbetsflödet ska fungera felfritt.
Dina personliga egenskaper
Du är en noggrann och ansvarsfull
person som är lösningsorienterad och brinner för att ge kunderna den bästa tänkbara servicen. Du tycker om att samarbeta och ge dina kollegor förutsättningarna att utföra sitt jobb på bästa sätt. Du är ambitiös och vill utvecklas individuellt och tillsammans med företaget.
Tjänsten är heltid, arbetstid
vardagar mellan klockan 7 och 16.
Vill du veta mer om tjänsten
kontakta:
Isabelle@bilhallen.se
Rekrytering sker löpande så skicka
in din ansökan så snart som möjligt till Isabelle@bilhallen.se
Nu söker vi en till servicerådgivare till vårat team på Bilhallen som
kommer guida kunderna kring våra servicetjänster. Du blir ansiktet utåt och ansvarar för Bilhallens kundmottagning tillsammans med befintlig servicerådgivare, där ska du ge våra kunder den bästa tänkbara servicen. Hos oss blir du en del av ett team som jobbar nära varandra och värdesätter att ha en härlig stämning på jobbet.
Dina arbetsuppgifter
Ditt jobb är att vara i vår
kundmottagning och ta hand om våra kunder på bästa sätt. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
Bemanna vår kundmottagning och svara
på våra kunders frågor
Bokning av servicetider
Prisförfrågan på service,
reparationer och reservdelar
Kampanjinkallningar
Fakturering
Lagerplock
Garantihantering
Beställning av reservdelar och
tillbehör
Kvalifikationer och erfarenheter
Du har goda kunskaper om
bilbranschen, vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från branschen eller ett stort intresse som gett dig gedigna kunskaper. Du har mycket god datavana och har erfarenhet av att arbeta med olika programstrukturer. Du är van att jobba med en god arbetsstruktur och att planera för att arbetsflödet ska fungera felfritt.
Dina personliga egenskaper
Du är en noggrann och ansvarsfull
person som är lösningsorienterad och brinner för att ge kunderna den bästa tänkbara servicen. Du tycker om att samarbeta och ge dina kollegor förutsättningarna att utföra sitt jobb på bästa sätt. Du är ambitiös och vill utvecklas individuellt och tillsammans med företaget.
Tjänsten är heltid, arbetstid
vardagar mellan klockan 7 och 16.
Vill du veta mer om tjänsten
kontakta:
Isabelle@bilhallen.se
Rekrytering sker löpande så skicka
in din ansökan så snart som möjligt till Isabelle@bilhallen.se
Liknande Jobb
Sök jobbet
Ansök senast
16 augusti 2024 (51 dagar kvar)