Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Innesäljare till JMS Vattenrening i Örebro!

Publiceringsdatum
20 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en relationsbyggare som vill utvecklas inom sälj? Drivs du av att arbeta med att ge kunder bästa tänkbara service? Som kundservicemedarbetare hos JMS Vattenrening kommer du att arbeta från deras kontor i Örebro med närhet till verksamheten och härliga kollegor. Sök redan idag!



Om tjänsten

Hos JMS Vattenrening kommer du att ingå i ett team med tekniker, säljare och övrig personal. Du kommer att arbeta både i kontorslandskapet och i den fysiska butiken, allt i ljusa lokaler där verksamheten består av lokalkontor, huvudkontor, butik och centrallager. Din introduktion kommer att utformas efter dina behov tillsammans med din närmsta chef.

JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer att ansvara över arbetet kopplat till eftermarknad och befintliga kunder. Utifrån kundregister kommer du att ha uppsökande telefonkontakt med kunder med mål att sälja och boka in service ute hos kunderna. Hos JMS Vattenrening är ett affärsmässigt tänk avgörande då du arbetar nära affären och stöttar försäljning och leverans gentemot kund. Du är väl insatt i företagets uppsatta mål och vision, något som vi tror att du som söker motiveras av. Du levererar en hög nivå av service både i kontakten med dina kollegor och kunder, och tycker om att överträffa förväntningar genom att hitta lösningar på behov och problem.



Arbetsuppgifter
  • Boka ut servicetekniker till kunder över telefon
  • Vara tillgänglig för kunders förfrågningar och erbjuda bästa möjliga service
  • Arbeta med uppföljning av kunder
  • Koordinera dina kollegors kalender med kundbokningar
  • Hjälpa kunder i deras showroom


Kvalifikationer
  • Har en avslutad gymnasial utbildning
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då båda språken förekommer i arbetet
  • Har goda kunskaper i Office-paketet
    Det är meriterande om du har
  • Tidigare telefonvana inom försäljning
  • Erfarenhet inom teknikbranschen
  • Erfarenhet inom koordinering
  • Arbetat i något affärssystem, önskvärt Pyramid
    Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Självgående
  • Kvalitetsmedveten
  • Serviceinriktad
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
20 maj 2024 (20 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se