Hoppa till innehåll

Särnmark söker Informatör/fältsäljare i Skåne

Publiceringsdatum
15 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte ”ett bättre liv” till våra kunder. Om rollen Vi söker nu en driven informatör och säljare av tjänsten personlig assistans som gillar att arbeta på ute fältet med uppsökande verksamhet och som har ett starkt mål- och kvalitetsfokus. Din huvudsakliga geografiska bas kommer vara Särnmarks kontor i centrala Malmö, men rollen innebär också en hel del resande i Sverige, vilket kan innebära övernattningar. Arbete på kvällar och helger förekommer. Ansvarsområden Att aktivt arbeta med att anskaffa nya kunder och sälja in tjänsten personlig assistans i det aktuella upptagningsområdet.  Att arbeta med samtliga delar av den egna säljprocessen och följa uppställda krav på kvalitet. Du ansvarar för att uppnå av företaget uppsatt budget för tjänsten. Arbetsuppgifter Att vara delaktig i planeringen av och följa organisationens arbete i avseende mål, visioner och riktlinjer. Att självständigt driva det egna arbetet utifrån en gemensamt uppsatt plan. Att aktivt stämma av, följa upp och förbättra arbetet för att upprätthålla kvaliteten i samtliga kontakter. Att löpande dokumentera det egna arbetet samt utgången av de uppdrag som du ansvarar för. Att självständigt ansvara för aktiviteter, mässor osv  Kvalifikationer och erfarenhet Vi söker dig med gymnasial utbildning och gärna med vidareutbildning inom sälj och/eller marknadsföring. Starkt meriterande är om du tidigare har arbetat inom branschen personlig assistans, gärna med inriktning mot försäljning. Önskvärt är att du har några års erfarenhet av informatörs- och/eller säljarrollen.  Ett krav är att du har B-körkort. Under Provanställningen behöver du även ha tillgång till egen bil.  Personliga egenskaper Som person är du social, utåtriktad, flexibel, självständig, strukturerad och målmedveten. Du tar stort ansvar för ditt arbete samt har förmåga att prioritera och driva ditt arbete framåt. Du är bra på att kommunicera samt har lätt för att samarbeta. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, som inleds med 6 månaders Provanställning. Urval och intervjuer kommer ske löpande så vänta inte med att ansöka om du är intresserad.  Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
13 augusti 2024 (16 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se