Hoppa till innehåll
Adecco Sweden AB logotyp

Office Coordinator på deltid till 4C Strategies i Malmö

Publiceringsdatum
13 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Om tjänsten
Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad Office Coordinator till 4C Strategies i Malmö. I denna roll kommer du vara företagets ansikte utåt och förse både besökare och medarbetare med god service och ett professionellt bemötande.

Som Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkludera att ta emot både interna och externa besökare, samt hantera beställningar till kontoret så som lunch, fika, kontorsmaterial och kontorsinredning. Du ansvarar också för kontakten med service- och leverantörsföretag som är kopplat till kontorsservice och underhåll.

Utöver detta kommer du att samarbeta med Office Coordinator i Stockholm för att hantera företagets Office Intranätssida, sköta posthantering och administrera telefonväxeln. Du säkerställer att gemensamma kontorsutrymmen alltid är representativa och deltar i koordineringen av interna och externa events. Dessutom kommer du att vara delaktig i det systematiska arbetsmiljöarbetet för Malmö-kontoret, driva förbättringar samt utveckla service, administrativa rutiner och lösningar inom kontoret.

I din roll kommer du även att supportera med personaladministration, hantera reseräkningar och administrera resor vid behov. Du kommer att stötta vid onboarding samt ge administrativt stöd till ledningspersoner i olika uppgifter enligt överenskommelse.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 60 % med start omgående fram till slutet av december, med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta på kontoret i Malmö och arbetstiderna är måndag, tisdag och torsdag mellan kl. 08.00-17.00.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom reception, kontorsadministration eller liknande arbetsuppgifter. Vi ser att du är en positiv och utåtriktad person som trivs i en serviceinriktad roll. Vidare är du organiserad, har en förmåga att kunna arbeta självständigt och trivs med att hantera varierande arbetsuppgifter.


Viktigt för tjänsten är:

  • Tidigare erfarenhet av receptionsarbete, kontorsadministration eller liknande arbetsuppgifter
  • Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift
  • Goda datorkunskaper


Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.


Om 4C Strategies
4C Strategies is the leading provider of training readiness and organisational resilience solutions. With over 20 years of expertise, we support high-profile international institutions, global enterprises and armed forces across 100 countries. We help you to train effectively and be ready for the resilience challenges ahead.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Maja Svensson via maja.svensson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Som en del i vår kvalitetssäkrade rekryteringsprocess använder vi oss av logik- och personlighetstester. Det kommer i senare skede även genomföras bakgrundskontroller. Vi gör löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Coordinator, Kontorsadministration, Reception, Administration, Kundservice, Service, Malmö, Adecco

Adecco Sweden AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
27 juni 2024 (9 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.