Operatör Behovsanställning till Contact Center i Malmö
Som Operatör på vårt Contact center kommer du agera som spindeln i nätet för våra kunders jourtjänster. Du tar emot inkommande samtal och säkerställer att rätt åtgärd sätts in baserat på i förväg fastställda riktlinjer som tagits fram i överenskommelse med kunden.
Exempel på uppdrag som Contact center hanterar;
- Telefonitjänst
- Fastighetsjour
- Trygghetsjour
- Krisjour
Som Operatör på Contact Center är du även en del av vår Ledningscentral där du har ansvaret för väktarnas säkerhet via övervakning när de är ute hos våra kunder, både på rutinuppdrag och larmutryckningar. Du tar emot samtal från våra väktare och är behjälplig under deras arbetspass från deras uppstart till avslut. Du säkerställer att rätt åtgärd sätts in utan fördröjning och fattar snabba beslut baserade på i förväg fastställda riktlinjer som tagits fram. Framför allt fungerar du som ett stort stöd för våra väktare när de utför ärenden ute hos kund som stundtals kan vara riskfyllda.
Tjänsten passar dig som trivs i en fartfylld, samordnande roll och vill kombinera detta med ett samhällsviktigt uppdrag. Ibland är det tufft att stå mellan stressade väktare eller hyresgäster och våra kunders intressen, men vi har en stark gemenskap i centralen där vi kollegor stöttar varandra. Vi arbetar aktivt för en så bra och trivsam arbetsplats som möjligt. Arbetsplatsen är från 2020-talet och är tillgänglig för rullstol eller rollator. Har du behov av mer individuella anpassningar, har vi kunskap om bidrag till arbetshjälpmedel.
Tjänsten avser behovsanställning där du har möjlighet att välja dina egna arbetstillfällen och förväntas kunna stötta upp teamet med kort varsel. Arbetspassen är förlagda på dagtid, nattetid, eftermiddagar och helger.
Kvalifikationer
Krav:
- Godkända betyg i svenska och engelska från minst första året i gymnasiet.
Meriterande
- Tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete eller liknande
- God datorvana då du kommer att använda datorn som ditt främsta verktyg
Som person tror vi att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo. Vi ser gärna att du som söker har ett stort intresse för teknik och har lätt att förstå instruktioner.
Då du kommer att ha ett stort ansvar i din roll, men samtidigt jobba väldigt nära såväl kunder som kollegor, tror vi att du har lätt att jobba både självständigt och i team. Att ta ansvar kommer naturligt för dig - du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Ytterligare information
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. På grund av semestertider kommer vi att börja behandla ansökningarna med start i v.32.
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: therese.martensson@securitas.se
- Tjänsten är behovsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6mån provanställning
- Vi arbetar med urvalstester
- Vi kommunicerar i första hand via mail
- Arbetstiderna för tjänsten är förlagda på dagtid, nattetid, eftermiddagar och helger. Arbetspassen kan vara upp till 12 timmar långa.
- Sista ansökningsdag är 2024-08-11
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se