Administratör hos Nordisk Hiss i Värmland
Publiceringsdatum
05 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Nordisk Hiss i Värmland AB startade hösten 2006. Vi erbjuder service, reparationer, moderniseringar samt nya hissar. Våra Kunder är Bostadsrättsföreningar, Privata Fastighetsägare, Byggbolag, Kommunala Bolag och Kommuner.
Som Administratör på Nordisk Hiss i Värmland har du ett varierande jobb. Det handlar om att stödja bolagets operativa verksamhet allt från att förbereda ärenden, ta fram information och sammanställa material till att stötta företaget med administration kring fakturor och inköp. Du koordinerar arbetet med kund och tar hand om de administrativa arbetsuppgifter som behöver utföras. Administratören är en nyckelperson och företagets ansikte utåt och hjälper kunder genom att ta emot besökare på kontoret, svara i telefon och på e-post.
Exempel på arbetsuppgifter:
För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Som person är du serviceinriktad, stresstålig samt har lätt för att samarbeta. Eftersom arbetet innefattar mycket kommunikation internt och externt krävs goda kunskaper i svenska, tal och skrift.
Meriterande är arbete i liknande bransch, ha vana att jobba i affärssystem samt ekonomi på gymnasienivå.
Vi eftersträvar jämlikhet, jämställdhet och mångfald på våra arbetsplatser.
Arbetstid vardagar klockan 7-16.
Om ansökan
Urval kan komma att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta VD Jonas Jakobsson, 0767-64 51 20, jonas.jakobsson@nordiskhiss.se
I tjänsten tillämpar vi provanställning som efter 6 månader går över i fast anställning.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi undanber oss kontakt från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster
Som Administratör på Nordisk Hiss i Värmland har du ett varierande jobb. Det handlar om att stödja bolagets operativa verksamhet allt från att förbereda ärenden, ta fram information och sammanställa material till att stötta företaget med administration kring fakturor och inköp. Du koordinerar arbetet med kund och tar hand om de administrativa arbetsuppgifter som behöver utföras. Administratören är en nyckelperson och företagets ansikte utåt och hjälper kunder genom att ta emot besökare på kontoret, svara i telefon och på e-post.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Stötta arbetsledning i deras dagliga arbete
- Registrering av projekt och uppdatering av projektprognoser
- Garantihantering
- Utbildningsadministration
- Fakturering
- Hålla kontakten med kunder i driftsfrågor
- Löpande hålla affärssystemet uppdaterat
- Administrera telefoni och larmhantering för våra hissar
- Ansvarig för våra sociala medier
För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Som person är du serviceinriktad, stresstålig samt har lätt för att samarbeta. Eftersom arbetet innefattar mycket kommunikation internt och externt krävs goda kunskaper i svenska, tal och skrift.
Meriterande är arbete i liknande bransch, ha vana att jobba i affärssystem samt ekonomi på gymnasienivå.
Vi eftersträvar jämlikhet, jämställdhet och mångfald på våra arbetsplatser.
Arbetstid vardagar klockan 7-16.
Om ansökan
Urval kan komma att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta VD Jonas Jakobsson, 0767-64 51 20, jonas.jakobsson@nordiskhiss.se
I tjänsten tillämpar vi provanställning som efter 6 månader går över i fast anställning.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi undanber oss kontakt från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster