Hoppa till innehåll

Ekonomiassistent, kundreskontra till Helsingborg

Sista ansökningsdag
08 oktober 2024 (3 dagar kvar)
Publiceringsdatum
04 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Är du en noggrann och driven ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra? Letar du efter ett kortare konsultuppdrag där du får möjlighet att bidra med dina kunskaper i en dynamisk och framåtsträvande organisation? Då kan det här uppdraget vara perfekt för dig! Start omgående och till årsskiftet, kanske längre. Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med kundreskontra, där dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: - Hantering av kundfakturor - Betalningspåminnelser och inkassohantering - Avstämningar och löpande uppföljning av kundfordringar - Inbetalningar och kontoavstämningar - Kontakt med kunder gällande fakturafrågor Vem är du? Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontra - Är van vid att arbeta i ekonomisystem, gärna Pyramid, Navision, OPTO, Cognos, Qlickview - Har goda kunskaper i Excel - Är strukturerad, noggrann och självgående - Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har god kommunikationsförmåga Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
08 oktober 2024 (3 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se