Ekonomiassistent, kundreskontra till Helsingborg
Sista ansökningsdag
08 oktober 2024 (3 dagar kvar)
Publiceringsdatum
04 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se
Är du en noggrann och driven ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra? Letar du efter ett kortare konsultuppdrag där du får möjlighet att bidra med dina kunskaper i en dynamisk och framåtsträvande organisation? Då kan det här uppdraget vara perfekt för dig! Start omgående och till årsskiftet, kanske längre.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med kundreskontra, där dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:
- Hantering av kundfakturor
- Betalningspåminnelser och inkassohantering
- Avstämningar och löpande uppföljning av kundfordringar
- Inbetalningar och kontoavstämningar
- Kontakt med kunder gällande fakturafrågor
Vem är du?
Vi söker dig som:
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontra
- Är van vid att arbeta i ekonomisystem, gärna Pyramid, Navision, OPTO, Cognos, Qlickview
- Har goda kunskaper i Excel
- Är strukturerad, noggrann och självgående
- Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har god kommunikationsförmåga
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.
Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Ansök nu
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se
Sök jobbet
Ansök senast
08 oktober 2024 (3 dagar kvar)
Ansök nu
Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se