Hoppa till innehåll
Vägjobb i Sverige AB logotyp

Lageransvarig Vägjobb i Sverige.

Sista ansökningsdag
30 september 2024 (33 dagar kvar)
Publiceringsdatum
26 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Om Vägjobb.

Som medarbetare är du en del av Team Vägjobb där vi eftersträvar en trygg arbetssituation och gemenskap med respekt för individen.

Sedan år 2005 har vi varit drivande i arbetet med att skapa trygghet för personal och trafikanter vid arbeten i trafikmiljö. Vägjobb rekryterar gärna internt vilket skapar möjligheter att utvecklas och växa i en organisation med korta beslutsvägar.

Vägjobb har depåer i Stockholm, Göteborg och Örebro med uthyrning, utbildning, produktförsäljning och egen tillverkning av bland annat vägmärken.

Vägjobb erbjuder även tjänster som TA-planer, etablering, TMA, trafikvakter och daglig tillsyn.

Besök gärna www.vagjobb.se för mer information.

Ditt Ansvarsområde kommer b la att vara:
  • Du ska agera för att regelverk och policy efterlevs inom ramen för Vägjobbs strategi, verksamhetssystem, policy och regelverk samt besluts- och attestordning.
  • Leda, planera samtliga arbetsuppgifter som är förekommande för order, lager, materialproduktion/hantering, samt fordon i dialog med produktionen.
  • Orderhantering, plocklistor och övriga uppgifter som hör till.
  • Gentemot överordnad chef svara för genomförande av identifierade åtgärder för risker och möjligheter samt rapportera status för dessa.
  • Medverka och tillse att verksamheten följer Vägjobbs värdegrunder.
  • Dokumentation enligt Vägjobbs rutiner.
  • Genom ett medskapande förhållningssätt bidra till sin egen och gruppens utveckling i enlighet med målen för verksamheten.
  • Lagerinventering enligt bokföringslagen.
  • Att vara behjälplig och utföra andra arbetsuppgifter som delges av Depåchef.
  • Fordonskontroll och uppföljning av fordon.
Vem är du?

För att lyckas i rollen som lageransvarig tror vi att du som person är strukturerad, noggrann och lösningsfokuserad. En person som är stolt i sitt arbete. Du trivs i en varierad roll och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är stresstålig, flexibel och har förmågan att prioritera ditt dagliga arbete.

Vi söker dig som har:
  • APV 1.1-1.3
  • Dokumenterande erfarenhet av arbetsledning inom lager
  • Gymnasieexamen och goda kunskaper i MS Office
  • B-körkort
  • Förarbevis för truck
  • Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
  • Meriterande:
  • Tidigare erfarenhet av systemen Infobric & Briljant
  • C-Körkort
Vägjobb i Sverige erbjuder:
  • Friskvårdsbidrag
  • Tjänstepension
  • Företagshälsovård
  • Ett bolag med familjär stämning och med en bra sammanhållning
  • En roll med stora utvecklingsmöjligheter på ett bolag i tillväxt
  • Individuella utvecklingsmöjligheter
  • Utbildningar
Låter detta som en tjänst för dig?

Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Då urval sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas tidigare så skicka din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten kontakta: gabriella.gregebo@vagjobb.se
  • Anställningsform: Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
  • Lön: enligt överenskommelse.
  • Placeringsort: Haninge men vi flyttar till Eriksberg inom kort.
  • Omfattning: Heltid, Dag Övertid kan förekomma.
  • Tillträde: 1 april
  • Sista ansökningsdag: 29 Februari
Vägjobb i Sverige AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
30 september 2024 (33 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Som medarbetare är du en del av Team Vägjobb där vi eftersträvar en trygg arbetssituation och gemenskap med respekt för individen. Sedan 2005 har vi varit drivande i arbetet att skapa trygghet för personal och trafikanter vid arbeten i trafikmiljö. Vägjobb rekryterar gärna internt vilket skapar möjligheter att utvecklas och växa i en organisation med korta beslutsvägar. Besök gärna vår hemsida för mer information www.vagjobb.se