Butiks- & Leveransansvarig - GÖTEBORG
Sista ansökningsdag
25 november 2024 (24 dagar kvar)
Publiceringsdatum
25 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Vill du arbeta tillsammans med engagerade medarbetare som har roligt på jobbet? I ett företag med stark tillväxt där det finns chans till utveckling? Sök nu, vi söker dig!!!
Arbetsbeskrivning
Som butiks & leveransansvarig kommer du att vara ute hos dina kunder större delen av arbetsdagen. Du ansvarar över ett eget distrikt bestående av ett antal företagskunder där våra "butiker" finns utplacerade på arbetsplatserna. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera mat & dryck till dessa "butiker" och vara lyhörd så att utbudet i butikerna anpassas efter kundernas behov.
Tjänsten är operativ och du lägger stor del av dagen ute hos kunderna.
Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är en samarbetsorienterad och lyhörd person med känsla för grym service. Du är driven och ansvarsfull och du skapar effektivitet i din vardag genom att arbeta noggrant och strukturerat. Eftersom rollen innebär en hel del kundkontakt ser vi också att du har god kommunikativ förmåga.
Du har gymnasial utbildning, B-körkort samt god datavana. Det är viktigt att du inte är rädd för att "hugga i" eftersom arbetet kräver vissa fysiska moment. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundvård, gärna inom dagligvaruhandeln. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift.
Vad erbjuder vi
På Convini arbetar vi aktivt med våra värderingar (Kundfokus, Kvalitét, Mod & FRASIG) och Du kommer att bli en del av ett energiskt team som är engagerade, flexibla och stolta över sin höga servicegrad. Du erbjuds en intressant och utmanande operativ tjänst med goda utvecklingsmöjligheter i ett kraftigt expanderande företag som har en spännande resa framför sig.
Lön & anställningsvillkor
Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är vardagar 07:00-16:00 eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Som butiks & leveransansvarig kommer du att vara ute hos dina kunder större delen av arbetsdagen. Du ansvarar över ett eget distrikt bestående av ett antal företagskunder där våra "butiker" finns utplacerade på arbetsplatserna. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera mat & dryck till dessa "butiker" och vara lyhörd så att utbudet i butikerna anpassas efter kundernas behov.
Tjänsten är operativ och du lägger stor del av dagen ute hos kunderna.
Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är en samarbetsorienterad och lyhörd person med känsla för grym service. Du är driven och ansvarsfull och du skapar effektivitet i din vardag genom att arbeta noggrant och strukturerat. Eftersom rollen innebär en hel del kundkontakt ser vi också att du har god kommunikativ förmåga.
Du har gymnasial utbildning, B-körkort samt god datavana. Det är viktigt att du inte är rädd för att "hugga i" eftersom arbetet kräver vissa fysiska moment. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundvård, gärna inom dagligvaruhandeln. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift.
Vad erbjuder vi
På Convini arbetar vi aktivt med våra värderingar (Kundfokus, Kvalitét, Mod & FRASIG) och Du kommer att bli en del av ett energiskt team som är engagerade, flexibla och stolta över sin höga servicegrad. Du erbjuds en intressant och utmanande operativ tjänst med goda utvecklingsmöjligheter i ett kraftigt expanderande företag som har en spännande resa framför sig.
Lön & anställningsvillkor
Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är vardagar 07:00-16:00 eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot din ansökan!