Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Administratör till PreZero Recycling AB

Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en noggrann person med öga för detaljer? Får du ofta höra att du är lätt att samarbeta med och upplevs som en nyfiken person? Vi söker dig som trivs med kombinationen av service, administration och fakturahantering samtidigt som du får vara med och bidra till en hållbar framtid.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader med start i oktober 2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB.

Om företaget

PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning.

I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.

Arbetsuppgifter

Som administratör får du en mångsidig roll där du bland annat ansvarar för fakturering till PreZero Recycling AB:s kunder och ser till att allt sker enligt avtal. Du stöttar även både kunder och organisationen genom att tillhandahålla statistik över anläggningarnas in- och utflöden. Vidare arbetar du i avdelningens kundtjänst och besvarar inkommande samtal samt övriga administrativa uppgifter i företagets olika system. Du arbetar både självständigt och i samarbete med företagets transportledare och andra interna avdelningar.

* Besvara inkommande samtal samt övriga administrativa uppgifter i företagets olika system
* Samarbete med transportledare och andra avdelningar
* Fakturahantering

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet av administrativt arbete, samt servicevana
* Erfarenhet av fakturahantering/granskning
* God datorvana och förmåga att arbeta i olika system, meriterande om du arbetat i Oracle

För att bli framgångsrik i tjänsten har du en god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete. Du är ansvarstagande, noggrann och har känsla för detaljer. I Den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är också i en sådan roll du trivs bäst. Vidare har du en hög servicekänsla, god social kompetens och har inga problem att jobba både enskilt och i grupp.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Övrig information

Start: 1/10 är önskvärt, men exakt datum under oktober månad är flexibelt för rätt person
Plats: Göteborg, Marieholmsgatan 60
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
20 oktober 2024 (60 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.