Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Kundtjänstspecialist till Glookos internationellar support team

Publiceringsdatum
28 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vill du vara en del av vår kunds internationella supportteam i Göteborg? Vi letar efter en serviceinriktad och proaktiv person som vill arbeta med kundsupport för olika internationella marknader. Vill du bli en del av denna energigivande arbetsplats så önskar vi din ansökan redan idag!



Om tjänsten

Som Kundtjänstspecialist hos Glooko kommer du att hantera inkommande samtal och e-post från patienter, vårdpersonal och återförsäljare. Dina uppgifter inkluderar registrering och administration av kundförfrågningar samt uppföljningsarbete. Du kommer även att hantera kundklagomål och stödja det internationella säljteamet genom att informera kunder om erbjudanden och kampanjer.

När du kliver in genom dörrarna till kontoret får du genast ett fint bemötande av dina kollegor som alla är måna om att just du skall känna dig välkommen och som en i teamet. Företaget har högt i tak och uppmuntrar till skratt och god kultur på jobbet. Du får här chansen på detta föräldrarvikariat att utveckla dina kunskaper inom både support och hälso- & vårdsektorn.

För att lyckas i rollen ska du kunna skapa goda relationer med både kunder och kollegor. Du är en lagspelare med starka empatiska färdigheter som trivs i en högtempomiljö. Utöver det önskas en analytisk och pedagogisk inställning för att kunna erbjuda en utmärkt kundservice.

Du erbjuds

  • Möjlighet att arbeta i en internationell miljö inom ett innovativt företag.
  • Arbete på en flexibel arbetsplats där man har en hybridlösning
  • Chansen att vara med på en resa hos företaget och dess utveckling.


Kvalifikationer
  • Har en relevant eftergymnasial utbildning
  • Tidigare arbetat inom kundsupport - helst med tekniska produkter
  • Talar och skriver svenska & engelska flytande då det krävs i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har

  • Andra språkkunskaper
  • Arbetat i en teknisk support

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Strukturerad
  • Serviceinriktad
  • Problemlösande
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
08 juli 2024 (50 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se