Hoppa till innehåll
Publiceringsdatum
30 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Mats Berner
Email
Telefon
Arbetsbeskrivning



Målet med din roll är att planera, styra och övervaka den dagliga driften i vår verkstad så att produktionsflödet, från inkommande reparationer och andra jobb, blir så effektivt som möjligt.

Rollen innebär personalansvar för medarbetare i verkstad och viss administrativ personal. Därmed är resurs- och kompetenssäkring, utveckling- och engagemang av personal viktiga arbetsuppgifter som ingår i den här rollen.

Verkstadschefen har det övergripande ansvaret, vilket för oss innebär att du bidrar till en framgångsrik verkstad genom att ständigt förbättra och utveckla rutiner samt se till att det är en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Du blir en nyckelspelare i ett team där vi både på egen hand och tillsammans hjälps åt att nå mål och avsluta arbeten.

Arbetet sker i nära samarbete med
företagsledningen.

Du kommer att arbeta i vår moderna anläggning där kvalitén på arbetet är jätteviktig för oss och våra kunder. Du ingår i ett team där vi både på egen hand och tillsammans hjälps åt att färdigställa fordonen och avsluta arbetena. Hos oss är varje medarbetare en viktig del av företaget och vi vill att alla ska trivas hos oss. Vi erbjuder ett varierande arbete, där ingen dag är den andra lik.

Kvalifikationer

  • B-kort är ett krav, övriga är meriterande
  • Gärna ha relevant tidigare erfarenhet av en
ledande position
  • Goda
kunskaper inom lastbilskranar och lastväxlare.
  • Vara noggrann och lösningsfokuserad
  • Kunna arbeta bra i team
  • Vill lära dig mer och utvecklas
Övrigt
  • Tillträde: Enligt överenskommelse
  • Sysselsättningsgrad: Heltid
  • Varaktighet: Tillsvidare
  • Lön: Marknadsmässig lön enl ök
Ansökan skickas till: E-post : mats@spaldings.nu

Skicka även med en CV

Urvalsarbetet
sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag.


gärna i på vår hemsida: spaldings.nu och läs mer om oss.
Spaldings i Göteborg AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
21 juli 2024 (35 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

VERKSTADSCHEF

Arbetsbeskrivning

Målet med din roll är att planera, styra och övervaka den dagliga driften i vår verkstad så att produktionsflödet, från inkommande reparationer och andra jobb, blir så effektivt som möjligt.

Rollen innebär personalansvar för medarbetare i verkstad och viss administrativ personal. Därmed är resurs- och kompetenssäkring, utveckling- och engagemang av personal viktiga arbetsuppgifter som ingår i den här rollen.

Verkstadschefen har det övergripande ansvaret, vilket för oss innebär att du bidrar till en framgångsrik verkstad genom att ständigt förbättra och utveckla rutiner samt se till att det är en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Du blir en nyckelspelare i ett team där vi både på egen hand och tillsammans hjälps åt att nå mål och avsluta arbeten.

Arbetet sker i nära samarbete med
företagsledningen.

Du kommer att arbeta i vår moderna anläggning där kvalitén på arbetet är jätteviktig för oss och våra kunder. Du ingår i ett team där vi både på egen hand och tillsammans hjälps åt att färdigställa fordonen och avsluta arbetena. Hos oss är varje medarbetare en viktig del av företaget och vi vill att alla ska trivas hos oss. Vi erbjuder ett varierande arbete, där ingen dag är den andra lik.

Kvalifikationer

  • B-kort är ett krav, övriga är meriterande
  • Gärna ha relevant tidigare erfarenhet av en
ledande position
  • Goda
kunskaper inom lastbilskranar och lastväxlare.
  • Vara noggrann och lösningsfokuserad
  • Kunna arbeta bra i team
  • Vill lära dig mer och utvecklas
Övrigt
  • Tillträde: Enligt överenskommelse
  • Sysselsättningsgrad: Heltid
  • Varaktighet: Tillsvidare
  • Lön: Marknadsmässig lön enl ök
Ansökan skickas till: E-post : mats@spaldings.nu

Skicka även med en CV

Urvalsarbetet
sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag.


gärna i på vår hemsida: spaldings.nu och läs mer om oss.