Hoppa till innehåll

Kontorskoordinator på deltid till globalt företag i Göteborg

Publiceringsdatum
05 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

SNABBFAKTA

Omfattning: Deltid 8h/veckaArbetstider: Torsdagar kl.08-17Ort: Göteborg (kort promenadavstånd till Centralstationen)Startdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, 6 månader konsultuppdrag med stora chanser till förlängning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Du kommer arbeta på ett globalt företag i Göteborg med cirka 20 medarbetare på kontoret.Företaget är anonymt men går du vidare i rekryteringsprocessen kommer vi meddela vilket företag det gäller.

DIN ROLL

Som kontorskoordinator är du med och stöttar dina kollegor med diverse olika arbetsuppgifter. Företaget kommer genomgå en kontorsflytt i nära anslutning till nuvarande adressoch du kommer vara till stor hjälp och nytta i denna process.

Huvudsakliga löpande arbetsuppgifter:

  • Fixa med ”torsdagsfrallan” varje torsdag morgon
  • Inventera, organisera och se över kontorsmaterial och annat på kontoret
  • Allmänna kontorsgöromål
  • Mood management
  • Bidra till en positiv atmosfär på kontoret
  • Upprätthålla en trevlig ordning i allmänna utrymmen
  • Avstämningar med Office Manager

      VEM ÄR DU?

      Du är relationsskapande, social och en glädjespridare. Du kommer gärna med lösningar, förbättringar och arbetar proaktivt för att hålla kontoret i toppskick! Vidare har du hög integritet och du kommer behöva skriva under ett sekretessavtal för att visa på att du strikt följerkonfidentiell information. Du har inga problem att kavla upp armarna, har en positiv inställning och är prestigelös.

      Du som söker uppfyller nedan krav:

      • Tidigare erfarenhet inom service på kontor
      • Goda kunskaper i Office-paketet
      • Talar och skriver obehindrat på svenska
      • Goda kunskaper i engelska

      Det är meriterande om du har teknisk kunskap eller erfarenhet sedan tidigare. Detta kan användas för att hjälpa till med enklare IT anslutningar, fixa med medarbetarnas laptops och annan IT support.

      VAD ERBJUDER VI?

      Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

      ÖVRIG INFORMATION

      • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
      • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
      • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
      Ansök nu

      Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

      Sök jobbet
      Ansök senast
      22 november 2024 (157 dagar kvar)
      Ansök nu

      Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se