Hoppa till innehåll

Customer Success Manager till Aqua Robur, Göteborg

Sista ansökningsdag
08 oktober 2024 (10 dagar kvar)
Publiceringsdatum
12 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Aqua Robur Technologies grundades 2015 och befinner sig nu i en spännande tillväxtresa inom Sverige såväl som internationellt. Företaget erbjuder en helhetslösning för digital övervakning av vattenledningar samt spill- och dagvatten. Tekniken bygger på en världsunik Energy Harvester som genom vattenflödet genererar elektricitet för att driva sensorer och trådlös kommunikation. De lösningar som erbjuds ligger helt rätt i tiden med tanke på de enorma utmaningarna som vattenbrist och översvämningar skapar världen över. Dessa utmaningar tas idag på större allvar och det implementeras intelligenta, hållbara lösningar för framtiden. Vill du vara med på resan?

Visste du att nästan 30 % av allt rent vatten försvinner på grund av läckor i vattennäten? Samtidigt ökar problem med vattenbrist och översvämningar, vilket skapar stora utmaningar för kommunala VA-nät. Här kommer Aqua Robur in i bilden! Vi har utvecklat en prisbelönt lösning som övervakar vattennät utan behov av extern strömkälla, och vår vision är att nå "Zero Waterleaks Worldwide". Vår kombination av egenutvecklad hårdvara, mjukvara och supporttjänster gör oss till en helhetsleverantör som hjälper kunder att fatta insiktsfulla beslut baserat på realtidsdata och smarta analyser.

Om rollen I den här rollen kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder och partners får maximalt värde från våra lösningar. Du kommer att onboarda kunder, utbilda dem i både våra fysiska produkter och vår visualiseringsportal, samt ge teknisk support och proaktivt optimera deras system.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

  • Introducera och utbilda kunder och partners i vår hård- och mjukvara.
  • Ge teknisk support och lösa problem genom att analysera och optimera kundernas användning av våra lösningar.
  • Arbeta nära våra installationspartners för smidiga installationer och optimal drift.
  • Utveckla och hålla utbildningsmaterial uppdaterat och användarvänligt.

Denna roll är baserad i Göteborg, men det kan förekomma resor inom Sverige och internationellt för utbildning och support.

Är detta du? Vi söker dig som har en teknisk utbildning och som brinner för att jobba nära kunder och hjälpa dem att nå sina mål. Du är en naturlig problemlösare och drivs av att leverera en förstklassig kundupplevelse.

Vi tror att du:

  • Har en teknisk utbildning inom t.ex. el, mekanik eller automation.
  • Har ett par års erfarenhet från en liknande roll inom customer success, teknisk support, underhåll eller som tekniker.
  • Är bra på att bygga relationer och hantera kundkontakter på ett pedagogiskt sätt.
  • Har B-kö
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se