Hoppa till innehåll

Falköpings Hyresbostäder söker Operativ marknadsansvarig

Publiceringsdatum
03 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Falköpings Hyresbostäder AB är Falköpingsbornas egna bostadsbolag genom att vi ägs av Falköpings kommun. Vi har också ett dotterbolag, Fastighets AB Mösseberg, där vi förvaltar industrifastigheter. Idag är vi drygt 30 anställda. Som kommunens största hyresvärd bidrar vi till kommunens ambition om att vara en bostadsort som erbjuder "det goda livet". Med över 2000 lägenheter i olika storlekar, belägna inte bara i tätorten, utan också i flera av våra samhällen, så bidrar vi till många alternativa boenden. Vi har såväl äldre fastigheter som helt nybyggda. På Falköpings Hyresbostäder blir du en del av en verksamhet som präglas av korta beslutsvägar och en familjär miljö. Nu söker vi en driven och engagerad marknadsansvarig som vill leda och utveckla vår marknadsavdelning. Vi erbjuder en varierad och operativ roll inom kundservice och marknad med stor möjlighet att påverka och göra samhällsnytta i en ständigt växande kommun.  Arbetsuppgifter I rollen som operativ marknadsansvarig har du det övergripande ansvaret för bland annat uthyrning, kundtjänst och marknadsfrågor.  Du driver och deltar i utvecklingen av avdelningens processer gällande bland annat uthyrning och marknadsbearbetning samt arbetar aktivt med hållbarhetsfrågor ur ett socialt, ekonomiskt och klimatmässigt perspektiv.  Vidare ansvarar du för marknadsföring,  GDPR-frågor samt extern hyresgästkommunikation via hemsida och sociala medier. I rollen ansvarar du för ett team om 6 personer, ingår i ledningsgruppen samt har budgetansvar för din avdelning.   Profil För att passa i rollen tror vi att du har en eftergymnasial utbildning - gärna inom juridik, marknad eller samhällsfrågor alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet. Erfarenhet och kunskap att hantera olika juridiska frågeställningar ser vi som positivt och har du även kunskap inom hyresjuridik och GDPR ser vi det som starkt meriterande. Du är är väl förtrogen med digitaliseringsprocesser och har god erfarenhet av att hantera hemsidor och sociala medier.  I den här rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna att du besitter egenskaper som kommunikativ, relationsbyggande och serviceinriktad med fokus på hög kundnöjdhet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av projektledning eller ledarskap och värdesätter en coachande och inkluderande ledarstil.  Vidare har du goda IT-kunskaper, gärna med erfarenhet av implementering av digitala lösningar, samt vana att arbeta i affärssystem och Office-paketet. Dessutom kommunicerar du obehindrat i såväl svenska och engelska, i både tal och skrift. B-körkort är ett krav.  I den här rekryteringen värdesätter vi lokal förankring. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Professionals Nord. Har du några frågor kring tjänsten? Hör gärna av dig till leveranschef Monika Psag-Milicic på 0734- 116854 eller monika.psag-milicic@pn.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du är därför varmt välkommen med din ansökan redan idag! Då vi inte tar emot ansökan via mail hänvisar vi dig till att söka via annonsen.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
26 maj 2024 (8 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se