Eskilstunas bästa supporttekniker
Publiceringsdatum
15 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Arbetsuppgifter
Din profil
Vår kund är i behov av en person som inte bara är tekniskt kunnig utan också har en stark vilja att göra skillnad. Du kommer att vara rösten och ansiktet utåt och arbeta nära användarna för att förstå deras behov. Krav:
Vi kan erbjuda dig
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Kontakt information
Peter Larsen +46734159362 Peter.Larsen@centric.eu
- Vara den främsta kontaktpunkten för användarnas tekniska frågor och problem
- Snabbt och effektivt lösa tekniska problem via telefon, e-post och personliga möten
- Administrera och underhålla IT-system som Active Directory och andra relevanta verktyg
- Hantera hårdvarurelaterade problem och genomföra reparationer när det behövs
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att användarna får snabba och effektiva lösningar på sina problem
Din profil
Vår kund är i behov av en person som inte bara är tekniskt kunnig utan också har en stark vilja att göra skillnad. Du kommer att vara rösten och ansiktet utåt och arbeta nära användarna för att förstå deras behov. Krav:
- Har tidigare erfarenhet av IT-support och ärendehanteringssystem som ServiceNow, JIRA eller liknande
- Har erfarenhet av arbete med Active Directory och andra administrativa verktyg
- Är engagerad, flexibel och villig att ta dig an nya utmaningar
- Har god kommunikationsförmåga och kan skapa positiva kundupplevelser
- Är noggrann, strukturerad och har en stark vilja att lära och utvecklas
Vi kan erbjuda dig
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Kontakt information
Peter Larsen +46734159362 Peter.Larsen@centric.eu