Hoppa till innehåll
Clockwork logotyp

Kundservicemedarbetare sökes till OKQ8 i Avesta

Publiceringsdatum
19 april 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Om oss
Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar om tio år behöver vår affär förändras i grunden. Vi förstår det och omställningen har börjat. Vi vill leda den transformationen och hjälpa våra kunder att, utifrån sina förutsättningar, minska sina klimatavtryck. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot framtiden!

På OKQ8 är våra medarbetare vår viktigaste tillgång och att vi har tillit till varandra som kollegor. Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi och i vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag.

På OKQ8 Kundservice i Avesta är vi ca 60 medarbetare som sitter i trivsamma lokaler alldeles intill Dalälven.



Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos oss på OKQ8 i Avesta får du möjligheten att vara en del av ett roligt och fartfyllt sommarjobb. Tillsammans med vårt team kommer du att ta emot inkommande samtal från både privat- och företagskunder. Dina huvudsakliga uppgifter innebär att svara på kunders frågor och lösa eventuella problem som kan uppstå i deras vardag, både via telefon och andra digitala kanaler.

Vi tillhandahåller utbildning på plats för att säkerställa att du känner dig trygg i våra produkter och system, vilket gör det möjligt för dig att ge bästa möjliga service till våra kunder. Dina arbetsuppgifter innefattar hantering av inkommande samtal och mail, med fokus på att hjälpa kunder att lösa sina problem och hantera eventuellt missnöje.

Arbetstiderna är vardagar mellan kl 8.00 och kl 16.15. Tjänsten är ett konsultuppdrag med planerad start 2024-05-06 och som sträcker sig t.o.m 2024-08-23.

Din profil
Vi letar efter dig som vill lära dig nya saker och som trivs med att kommunicera med olika typer av människor. Som kundservicemedarbetare är det viktigt att du har en genuin vilja att hjälpa andra och att du strävar efter att leverera service av högsta kvalitet till våra kunder. Du är en lagspelare med en positiv inställning till arbete och tar ansvar för att utföra dina uppgifter på ett noggrant och effektivt sätt.

Eftersom du kommer att hantera olika applikationer är det viktigt att du har god datavana och är bekväm med att arbeta med digitala verktyg. Du ska ha en naturlig förmåga att ta kontakt med kunder och vara driven nog att ta egna initiativ när det behövs.
I rollen som kundservicemedarbetare är kommunikation nyckeln till framgång. Att kunna identifiera vilken typ av person du talar med är en central del av rollen för att kunna ge bästa möjliga service.

Vi ser även att du har goda kunskaper i både svenska och engelska, muntligt som skriftligt.

Som en del av vår rekryteringsprocess kommer slutkandidater att genomgå en bakgrundskontroll som inkluderar utdrag från polisens belastningsregister och en kreditkontroll.


Ansökan
Känner du igen dig i profilen? Tveka då inte att kontakta mig, Fredrik Öhman på 070-821 53 30 eller via mail fredrik.ohman@clwork.se.

OKQ8 samarbetar med Clockwork Bemanning & Rekrytering och du ansöker till tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se. Sista ansökningsdag är 2024-05-06.

Gör din sommar meningsfull - ansök idag och var med och skapa en fantastisk kundupplevelse hos OKQ8 i Avesta!

Clockwork logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
05 maj 2024 (2 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar om tio år behöver vår affär förändras i grunden. Vi förstår det och omställningen har börjat. Vi vill leda den transformationen och hjälpa våra kunder att, utifrån sina förutsättningar, minska sina klimatavtryck. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot framtiden! På OKQ8 är våra medarbetare vår viktigaste tillgång och att vi har tillit till varandra som kollegor. Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi och i vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. På OKQ8 Kundservice i Avesta är vi ca 60 medarbetare som sitter i trivsamma lokaler alldeles intill Dalälven.