Customer Care Agent till 3rd line Securitas i Göteborg
Gillar du administrativa arbetsuppgifter där vissa är snabba och enkla och andra är långa och kluriga så är det arbetet för dig. Förutom att vara riktigt bra på administration passar rollen dig som är driven och självgående, har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och system plus bidrar positivt i en grupp. Stämmer detta så skicka in din ansökan redan idag.
Securitas Customer Care är en serviceorganisation för våra kunder och olika avdelningar inom företaget, inkluderat platskontor runt om i landet. På Securitas vill vi vara bäst i vår bransch och som Customer Care Agent kommer du ha en viktig roll genom struktur, ditt driv och ditt engagemang i dialog med kollegor och kunder omkring dig. På 3rd line jobbar vi med fakturering, åtgärder, avtal, storkunder, ramavtal, prisjusteringar, konkurser och administration för Jourmontör med mera. Rollen passar dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag.
Tjänsten avser kontorstider 8.00-16.30, med möjlighet att börja från kl 7 med placering i Göteborg (några stenkast från Centralstationen) Det är ett härligt gäng om fyra personer som idag jobbar inom Customer Care på Göteborgskontoret. Övriga medlemmar i 3rd line sitter i Malmö och Stockholm.
Kvalifikationer
För den här rollen krävs det att du har gymnasieutbildning eller motsvarande med godkänt resultat i svenska, engelska och matematik. Ytterligare eftergymnasiala utbildningar är meriterande. Du har lätt för att samarbeta i grupp, men har även en god förmåga att kunna arbeta självständigt och effektivt. För den här tjänsten krävs det att du obehindrat behärskar svenska i tal och skrift. Du bör även behärska engelska i tal och skrift då det är Securitas koncernspråk.
Meriterande för tjänsten är erfarenhet från administration, kundtjänstarbete, god system- och datorvana och ett intresse för ekonomi. Vi vill även att du ska vara ansvarskännande och strukturerad. Securitas värdegrund är ärlighet, vaksamhet och hjälpsamhet, det ska kännas som en självklarhet för dig. Viktigt att du är en person som bidrar till gruppen både socialt som professionellt.
Ytterligare information
Du söker till tjänsten genom att klicka på ansök här nedan. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval och kan komma att avsluta rekryteringsprocessen innan sista ansökningsdatum, så om du är intresserad av tjänsten - skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du varmt välkommen att höra av dig till kontaktperson: Fredrik Nyblom Customer Care Manager 3rd line på fredrik.nyblom@securitas.se eller 0767-992 964.
- Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån provanställning
- Vi arbetar med urvalstester
- Vi kommunicerar i första hand via mail
- Sisa ansökningsdag är 3 november
Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.
För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Unionen samt Ledarna.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se