Customer Success Advisor | Karlskrona | Experis
Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos Telenor. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid.
Att jobba som Customer Success AdvisorI rollen som Customer Success Advisor kommer du att arbeta i ett team som dagligen supportar Telenors företagskunder över telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla starka relationer med Telenors kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass.
En viktig uppgift är att arbeta proaktivt där du identifierar potential och erbjuder tjänster som adderar starkt mervärde för kunden. En nyckel för att lyckas är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den inom organisationen. Du kommer erbjudas goda utvecklingsmöjligheter, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem söker vi?Till rollen som Customer Success Advisor söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och resultatinriktad person som drivs av att få ta egna initiativ och att få jobba med människor. För att trivas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för service, att utveckla långsiktiga kundrelationer och en förmåga att hantera komplexa situationer i ett högt tempo. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av försäljning och serviceuppdrag inom business to business. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans.
I övrigt söker vi dig som:- har goda kunskaper i både svenska och engelska
- har en gymnasieexamen.
- har haft yrken med mycket kundkontakt.
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ellen Egnell via e-post: ellen.egnell@se.experis.com. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Experis är världsledande inom IT-kompetens, projektlösningar och managed services. I takt med att behovet av IT-kompetens ökar, bistår vi våra kunder att utveckla sin IT-infrastruktur, applikationer, molntjänster och cybersäkerhet. Genom Experis Academy utbildar vi människor både i relevanta tekniska färdigheter och övriga avgörande "mjuka" förmågor. Vi får såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns över hela Sverige och är tillsammans med Manpower, Jefferson Wells och Talent Solutions en del av ManpowerGroup-koncernen. Läs mer på: www.experis.se