Hoppa till innehåll
Krokomsbostäder logotyp

Kundorienterad Förvaltningsassistent

Sista ansökningsdag
20 oktober 2024 (13 dagar kvar)
Publiceringsdatum
01 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Kundorienterad Förvaltningsassistent

Skulle du trivas i en supportfunktion där du får arbeta nära två chefer inom fastighetsförvaltning och vara deras högra och vänstra hand för att se till att högt och lågt tas hand om?

Vem söker vi?

Vi söker dig som trivs och har erfarenhet av en kundorienterad verksamhet med en ibland händelsestyrd arbetsdag. Du har god samarbetsförmåga, stark initiativförmåga och vågar ta dig an nya arbetsuppgifter och situationer. Hos oss arbetar du både i team och självständigt. Du är kommunikativ, ansvarsfull, lösningsorienterad och drivs av att skapa nya och goda relationer. Då tempot är högt och du ofta jobbar med flera uppgifter samtidigt ser vi det som viktigt att du har sinne för ordning, är strukturerad och snabbt kan växla mellan olika arbetsuppgifter.

Rollen är administrativ vilket förutsätter att du har lätt för att sätta dig in i olika administrativa system, är snabb och trivs med att upprätthålla struktur och ordning. Har du arbetat i en liknande roll tidigare inom fastigheter eller om du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot fastighetsförvaltning ser vi det som meriterande.

Vi söker dig som är intresserad av fastighetsförvaltning och teknik och vill utvecklas i en affärskritisk administrativ och supporterande roll.

Om företaget

Krokomsbostäder erbjuder schyst boende i Krokoms kommun; välskötta lägenheter i trevliga utemiljöer - alltid bekvämt och prisvärt. I våra 92 fastigheter på tretton platser finns även en del kontors- och affärslokaler.

Antalet anställda är ca. 40 och vi värdesätter en god arbetsgemenskap för att kunna ge bästa kundservice. Exempel på olika yrkesgrupper som arbetar hos oss är fastighetsförvaltare, energiingenjörer, byggingenjörer, drifttekniker, bovärdar, fastighetsskötare, bostadsförmedlare och ekonomer.

Kontoret är beläget centralt i Krokom i fina lokaler där företagets personal delar fika, lunchrum och ses dagligen. I den här rollen har man ett eget kontor.

Arbetsuppgifter

Som Förvaltningsassistent väntar ett varierande och roligt arbete med att supportera två chefer, våra duktiga förvaltare Stina och Peder. Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ekonomiadministration.
  • Administrera och strukturera fastighetsunderhåll.
  • Uppföljning av ronderingar.
  • Projektadministration.
  • Agera på delegation i hyresgästärenden.
  • Hantera plötsliga händelser.
  • Beredning av beslut.
  • Koordinera och följa upp genomförande av beslut.
  • Stöd i personalärenden.

Kvalifikationer

Vi tror att du har erfarenhet av administration, kundkontakt och service.

Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning, kanske inom offentlig förvaltning, fastigheter eller annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer som likvärdigt.

Om du har god kunskap och erfarenhet kring fastigheter och fastighetsförvaltning är det meriterande.

Viktigt kommer ditt driv och din serviceförmåga att vara då det är ett högt tempo och vi har höga ambitioner.

Du behöver vara van att arbeta i digitala miljöer och kunna utrycka dig professionellt på svenska i båda tal och skrift.

Vi förväntar oss inte att du kan allt, men att du vill lära dig!

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

B-körkort är ett krav.

Ansökan och kontakt
I denna rekryteringsprocess har Krokomsbostäder valt att samarbeta med Adecco.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Stefan Wangdell på stefan.wangdell@adecco.se eller 076-1384817
Har du frågor angående din ansökan, var god kontakta Adeccos kandidatsupport via info@adecco.se
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Sista ansökningsdag 24-10-20

Välkommen med din ansökan!

Krokomsbostäder logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
20 oktober 2024 (13 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Adecco Rekrytering är Sveriges ledande rekryteringspartner specialiserade på rekrytering av chefer, specialister och generalister inom privat och offentlig sektor. Med 30 års erfarenhet och närvaro på 30-tal orter över hela landet, är vårt viktigaste åtagande att hitta rätt person till rätt jobb, i rätt tid. Vårt mål är att leverera en högkvalitativ rekryteringsresa till våra kunder och kandidater. Vi gör det genom att omvandla komplicerade affärskritiska rekryteringsutmaningar till enkla framtidssäkrade kompetenslösningar. Vi sätter stort värde på att skapa och behålla en nära relation till våra kunder och kandidater - välkommen att ta kontakt med oss!