Hoppa till innehåll
Adecco Sweden AB logotyp

Logistik/support till industrikund

Sista ansökningsdag
27 oktober 2024 (30 dagar kvar)
Publiceringsdatum
19 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Kundsupport hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig!

Om tjänsten
Som medarbetare inom kundsupport kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha mycket kundkontakt via mail och telefon. Dina arbetsuppgifter innebär kundsupport i form av orderhantering, leverenshantering, reklamationshantering etc. Du kommer även att arbeta med skeppning och enklare tullhantering. Allt detta utförs med kunden i fokus och en ambition att bygga och stärka långsiktiga relationer till kunder och samarbetspartners. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att få förmånen att arbeta i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare som har högt i tak och gemensamt arbetar för att nå målen.

Tjänsten som Kundsupport är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt med placering i Fagersta. Initialt är uppdraget på 12 månader och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.
Urvalsarbetet sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Om dig
Vi söker dig som tidigare jobbat med kundtjänst eller likvärdiga arbetsuppgifter. Du är administrativt lagd och tar gärna på dig mer komplexa problem för att lösa dessa. Din drivkraft är att ge en högkvalitativ service till kunder och du är en flexibel lagspelare. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad, kommunikativ och organiserad då du kommer ha flertalet öppna ärenden åt gången och driver på dessa för att komma till lösningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i affärssystemet M3. Har du tidigare arbetat med försäljning, skeppning och tullhantering ser vi det som meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 073-684 70 13 alt. per.olander@adecco.se eller Linnéa Strandh via linnea.strandh@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Adecco Sweden AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
27 oktober 2024 (30 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.