Hoppa till innehåll
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp

Receptionist och Office Managers för kommande uppdrag

Sista ansökningsdag
23 november 2024 (6 dagar kvar)
Publiceringsdatum
24 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Kontaktperson
Evelina Thimper
Telefon
Ansök nu
Vi söker dig som vill arbeta som Office Manager eller Receptionist för kommande uppdrag hos våra kunder. För att trivas i rollen ser vi att du är fullt bekväm med att använda teknik och digitala verktyg för att underlätta administration på kontoret. I rollen som Office Manager och Receptionist ansvarar du vanligen för besökare och gäster, likväl som att ge de den bästa servicen för internt anställda medarbetare. Du är en självgående person som är serviceinriktad, kan ta initiativ och hantera flera arbetsuppgifter parallellt.

Uppdragen hos våra kunder varierar både i längd, omfattning och ansvarsområden, men vanligt förekommande arbetsuppgifter som Receptionist/Office Manager är;
  • Verksamhetsdrift av kontor
  • Välkomna besökare och gäster
  • Kontor-och ekonomiadministration
  • Hantering av enklare ekonomiuppgifter, t.ex. avtal
  • Konferensansvarig vid möten och evenemang
  • Hantering av post och bud
  • Inköp av kontor-och förbrukningsmaterial
  • Svara vid inkommande samtal och mail

Vem är du?


För att trivas i rollen som Receptionist/Office Manager hos våra kunder har du ett stort engagemang för service och mötet med andra människor. Du är hjälpsam, engagerad och har lätt för att skapa förtroende. Du är en positiv person som har ett öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter. Du har god vana att arbeta i Officepaketet och ärendesystem, samt god förmåga att utrycka dig i tal och skrift.

Om du är en driven person som gillar att organisera och effektivisera på olika arbetsplatser, tveka inte på att skicka in din intresseanmälan till oss idag!


Vad erbjuder vi?


Vi på Jurek Business Support erbjuder dig som konsult spännande utmaningar där du får möjlighet att utvecklas inom reception och office management. Vi månar om dig som konsult och ar efter långsiktiga samarbeten både med kunder och konsulter. Som konsult hos oss ges du, förutom spännande uppdrag, möjlighet att dela din resa med andra konsulter. Med jämna mellanrum anordnar vi tillfällen för er att mötas genom seminarier och roliga konsultaktiviteter. Självklart kommer du också ha en dedikerad kontaktperson hos oss på Jurek, som finns där som bollplank och stöd. Du kan själv välja om du vill samarbeta med oss som underkonsult eller föredrar en anställning hos oss - där vi förstås erbjuder kollektivavtal.

Är du intresserad av att höra mer om våra konsultuppdrag och hur det är att jobba via oss kontakta Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se eller Hedda Grenlöv på hedda.grenlov@jurek.se

När du registrerar dina uppgifter nedan hamnar du i vårt nätverk av konsulter och kan matchas med uppdrag som kommer in. Även om du inte hör av oss direkt kan du fortfarande vara aktuell för framtida konsultuppdrag.
Jurek Rekrytering & Bemanning AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
23 november 2024 (6 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.