Butikssäljare inom skönhet
Sista ansökningsdag
07 december 2024 (14 dagar kvar)
Publiceringsdatum
09 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Butikssäljare inom skönhet
Söker du ett heltidsarbete i en spännande internationell säljmiljö med goda förutsättningar, där du ingår i ett kunnigt säljteam i en butik med högt tempo? Då är en tjänst i vår Tax Free-butik perfekt för dig.
Tax Free-butikerna på Köpenhamns flygplats har en gemensam säljkultur och en övergripande medarbetarpolicy som innebär att vi anställer och behåller de kunnigaste och mest engagerade medarbetarna, samt ger våra kunder upplevelser och service som är något helt utöver det vanliga.
Om Heinemann:
Du kommer att ingå i Heinemanns team med cirka 290 kollegor som dagligen hanterar försäljningen i våra Tax Free-butiker. Vi är en tysk familjeägd koncern med huvudkontor i Hamburg som har över 7 000 medarbetare över hela världen. Vi grundades 1879 och drivs idag som ett modernt och internationellt handelsföretag av femte generationen Heinemann.
Som säljare i Tax Free:
Du är en del av en spännande internationell försäljningsmiljö på Köpenhamns flygplats. Vi är serviceinriktade och sätter våra kunders behov i främsta rummet och bevarar överblicken under hektiska perioder. Det krävs en hög energinivå, att du tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang och uthållighet samt att du kan arbeta självständigt i ett team.
Din arbetsplats kommer att vara vår största Tax Free-butik. Det är viktigt att du är proaktiv i dina dagliga arbetsuppgifter och att du är kunduppsökande under hela arbetspasset. Vi förväntar oss kundservice och rådgivning i världsklass inom det område du representerar.
Vad vi förväntar oss av dig
Vad vi erbjuder
Skicka ansökan
Som en del av rekryteringsprocessen kommer vi att hålla en jobblounge på eftermiddagen den 22 oktober, där vi bjuder in relevanta sökande att delta. Här kan intresserade sökande få en inblick i vilka vi är och vad vi kan erbjuda som arbetsplats. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och ditt CV så snart som möjligt.
Söker du ett heltidsarbete i en spännande internationell säljmiljö med goda förutsättningar, där du ingår i ett kunnigt säljteam i en butik med högt tempo? Då är en tjänst i vår Tax Free-butik perfekt för dig.
Tax Free-butikerna på Köpenhamns flygplats har en gemensam säljkultur och en övergripande medarbetarpolicy som innebär att vi anställer och behåller de kunnigaste och mest engagerade medarbetarna, samt ger våra kunder upplevelser och service som är något helt utöver det vanliga.
Om Heinemann:
Du kommer att ingå i Heinemanns team med cirka 290 kollegor som dagligen hanterar försäljningen i våra Tax Free-butiker. Vi är en tysk familjeägd koncern med huvudkontor i Hamburg som har över 7 000 medarbetare över hela världen. Vi grundades 1879 och drivs idag som ett modernt och internationellt handelsföretag av femte generationen Heinemann.
Som säljare i Tax Free:
Du är en del av en spännande internationell försäljningsmiljö på Köpenhamns flygplats. Vi är serviceinriktade och sätter våra kunders behov i främsta rummet och bevarar överblicken under hektiska perioder. Det krävs en hög energinivå, att du tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang och uthållighet samt att du kan arbeta självständigt i ett team.
Din arbetsplats kommer att vara vår största Tax Free-butik. Det är viktigt att du är proaktiv i dina dagliga arbetsuppgifter och att du är kunduppsökande under hela arbetspasset. Vi förväntar oss kundservice och rådgivning i världsklass inom det område du representerar.
Vad vi förväntar oss av dig
- Som person är du utåtriktad, har lätt för att le och utstrålar glädje och entusiasm i ditt sätt att vara.
- Du är säljorienterad, brinner för den direkta kundkontakten och ger service som gör att våra kunder väljer att handla och kommer tillbaka till Tax Free-butiken.
- Du har flera års erfarenhet av försäljning och service inom detaljhandeln. Dessutom måste du vara yrkesutbildad och/eller ha erfarenhet av branschen som kosmetolog, makeupartist, hudvårdsterapeut, försäljning av skönhetsprodukter eller liknande.
- Du arbetar självständigt men trivs också med att vara en del av ett team, där dina dagliga bidrag är viktiga för vår verksamhet och för din och dina kollegors utveckling.
- Du är flexibel, kan hantera förändringar och kan hantera en vardag som kan vara hektisk i perioder.
- Du kan arbeta alla dagar i veckan med varierande arbetstider mellan kl. 04.15 och 23.15.
Vad vi erbjuder
- En spännande och utmanande tjänst i en internationell och unik miljö, där du snabbt kommer att bli en del av ett team med cirka 290 medarbetare.
- Konkurrenskraftig lön i danska kronor, sjukförsäkring, pension och kollektivavtal.
- Möjlighet till bonusprogram.
- En arbetsplats med närhet till tåg, tunnelbana och bussar.
- Attraktiva personalrabatter efter 3 månaders anställning.
Skicka ansökan
Som en del av rekryteringsprocessen kommer vi att hålla en jobblounge på eftermiddagen den 22 oktober, där vi bjuder in relevanta sökande att delta. Här kan intresserade sökande få en inblick i vilka vi är och vad vi kan erbjuda som arbetsplats. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och ditt CV så snart som möjligt.