Butiks- och Uthyrningsansvarig
Sista ansökningsdag
29 november 2024 (29 dagar kvar)
Publiceringsdatum
29 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Vi söker en engagerad och strukturerad innesäljare för att driva vår kunds uthyrningsprocess och samordna butikens aktiviteter. I rollen som innesäljare kommer du att spela en central roll i att välkomna och assistera kunder, hantera administrativa uppgifter samt säkerställa att depån fungerar effektivt.
Denna tjänst innebär en anställning hos Lernia, där du arbetar som konsult hos vår kund i Bredden, Upplands Väsby. Uppdraget förväntas starta omgående.
Ansvarsområden:
Övrigt
Ort: Upplands Väsby, Stockholm
Start: Omgående
Uppdragslängd: Tom 31/1-2025 med chans till förlängning
Omfattning: Heltid, visstidsanställning (konsultuppdrag)
Om oss
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia - tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.
Om ansökan
Skicka in din ansökan med CV via länken nedan. Vi värdesätter personlig lämplighet mycket högt. Urval och intervjuer kommer att genomföras löpande, vi uppmanar dig att ansöka så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Denna tjänst innebär en anställning hos Lernia, där du arbetar som konsult hos vår kund i Bredden, Upplands Väsby. Uppdraget förväntas starta omgående.
Ansvarsområden:
- Välkomna och hjälpa kunder i butiken
- Behandla telefonsamtal och e-post
- Beställa förbrukningsmaterial och övrigt behovsmaterial till depån
- Hantera post och leveranser
- Utföra administrativa uppgifter kopplade till butiken
- Välkomna och hjälpa kunder i butik
- Behandla telefonsamtal och e-post från kunder
- Bearbeta och följa upp nya och gamla kunder
- Fakturaadministration
- Returmottagning av maskiner samt bedömning av skick och kommunikation med kund gällande debitering av slitage eller övriga avgifter
- Utkörning av maskiner till kund
- Arbete med tvätt av maskiner och andra uppgifter aktuella för verksamheten
- Maskinkunskap och produktkännedom, vi ser gärna att du är någorlunda maskinkunnig eller bekant med byggmaskiner.- Erfarenhet från branschen är meriterande
- B-körkort- Körkort (minst B, men B96 eller BE är ett plus)
- Hyfsad datavana
- Flytande svenska i tal och skrift
- Truckkort är önskvärt
- Socialt kompetent (det är mycket kundkontakt både i telefon och via mejl)
- Utpräglade färdigheter i samarbete, social kompetens, planering, lyhördhet, självständighet och kommunikation
Övrigt
Ort: Upplands Väsby, Stockholm
Start: Omgående
Uppdragslängd: Tom 31/1-2025 med chans till förlängning
Omfattning: Heltid, visstidsanställning (konsultuppdrag)
Om oss
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia - tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.
Om ansökan
Skicka in din ansökan med CV via länken nedan. Vi värdesätter personlig lämplighet mycket högt. Urval och intervjuer kommer att genomföras löpande, vi uppmanar dig att ansöka så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!