Hoppa till innehåll
Kamux AB logotyp

Vikarierande administrativ IT-support/koordinator till Kamux – Upplands Väsby

Sista ansökningsdag
10 november 2024 (23 dagar kvar)
Publiceringsdatum
15 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Vi söker en driven och erfaren administrativ koordinator som kan hantera en mångfald av uppgifter inom IT och administrativ support. Din roll kommer att vara central i att säkerställa smidiga IT-processer och logistiska funktioner för våra butiker och kontor.

Brinner du för service och trivs med att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt? Har du erfarenhet inom IT-support och har förmågan att hantera löpande IT-relaterade frågor och rutinmässiga IT-ärenden som tex återställa, konfigurera och felsöka datorer? Då kan det vara dig vi söker!

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

  • IT-support för nya och befintliga butiker där du bland annat uppgraderar och underhåller IT-utrustning som datorer, telefoner och skrivare.
  • Posthantering där du bland annat stöttar huvudkontoret med att distribuera post internt.
  • Logistik och leveranshantering
  • Anställdas IT-support där du ansvarar för att säkerställa vissa behörigheter av nyanställda.

  • Övriga administrativa uppgifter och/eller logistiska uppgifter kan även förekomma


Är du den vi söker?


För att bli framgångsrik i rollen som Administrativ
IT-support och kooordinator ser vi att du har erfarenhet av administrativ support och IT och goda kunskaper i Officepaketet. Vidare ser vi att du brinner för service och har god förmåga att organisera och prioritera uppgifter. Du har utmärkta kommunikationsförmågor och du är strukturerad och noggrann i ditt arbete.

Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då tjänsten har mycket samarbete med vår IT-avdelning i Finland. Tjänsten kräver även B-körkort då resor till våra butiker runt om i Sverige kan förekomma.

Placering: Kontor i Upplands Väsby med möjlighet att delvis arbeta hemifrån.

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Vikariat 6 månader

Start: December 2024

Arbetstider: Måndag-fredag 08.00-17.00 med flextid

Ansökan


Skicka in ditt CV och personliga brev via länken så fort som möjligt, dock senast den 10:e november. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka redan idag! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt rekryteringssystem.

Har du frågor kring tjänsten, vänligen kontakta HR-chef
Malin Andersson, malin.andersson@kamux.se

Vi ser fram emot din ansökan!
Kamux AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
10 november 2024 (23 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Kamux är en snabbväxande affärskedja specialiserad på handel med begagnade bilar och relaterade tjänster. För att kunna erbjuda kunderna förstklassig service när och var som helst kombinerar Kamux online-försäljning med ett utbrett nätverk av butiker. Förutom försäljning via digitala kanaler är företaget verksamt med 77 butiker i Sverige, Finland och Tyskland, varav 22 butiker i Sverige. Sedan företaget grundades har Kamux sålt över 500 000 begagnade bilar, varav 62 922 såldes 2022. Kamux omsättning uppgick 2022 till 968,7 miljoner euro och bolaget hade i genomsnitt 883 anställda omräknat till heltid. Kamux Oy är listat på Nasdaq Helsingfors-börsen. Mer information finns på www.kamux.se.