![Health and Sports Nutrition Group HSNG AB logotyp](https://jobb.blocket.se/i/bannerflow/12/1238517009.jpg)
Kundservicemedarbetare på minst 50%
Publiceringsdatum
08 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
HSNG söker kundserivcemedarbetare på minst 50%
Har du ett genuint intresse för service? Då är det här rollen för dig!
Vår kundservice är bolagets ansikte utåt och kundens röst internt. Här arbetar ett glatt och serviceinriktat gäng som fokuserar på kunden i alla avseenden. Hög kvalitet är något som vi värderar högt. Vår personal förstår kundens förväntningar, är noggranna, arbetar med flexibla lösningar, är empatiska och inte minst genuina.
Vi hanterar kundernas frågor och synpunkter via våra fyra kommunikationskanaler - telefon, mejl, chatt och sociala medier.
Din roll
Som kundservicemedarbetare har du ett genuint intresse för service och du motiveras av att arbeta i ett högt tempo utan att tumma på kvalitén. Din huvudsakliga uppgift är att besvara inkommande ärenden via chatt, telefon, mejl och sociala medier enligt uppsatta mål. I rollen samarbetar du ofta med vår logistik, regelavdelning, e-commerce, inköp och marknadsavdelning. Du har en viktig roll på kundservice eftersom du är vårt ansikte utåt, kundens röst internt och Din kontakt med kund kan göra direkt skillnad på upplevelsen!
Du kommer bland annat att ansvara och jobba med följande punkter:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är serviceinriktad, professionell och empatisk i ditt bemötande. Din attityd präglas av positivitet och trygghet. Kvalitet är något som vi värderar högt och vi vill att våra kunde ska känna sig väl omhändertagna, därför tror vi att du motiveras av att ge service av första klass. Mycket av arbetet sker i olika datasystem, du bör därför ha god datavana och lätt för att ta till dig rutiner. Erfarenhet av liknande uppgifter och kunskaper om kosttillskott, träning och hälsokost är meriterande men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. För att trivas i rollen bör du ha ett gott ordningssinne, vara lösnings orienterad och fungera i ett högt arbetstempo med fokus på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt.
Meriterande men inget krav:
Du vill vi att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) redan idag! Vi screenar ansökningarna löpande men i och med att det är semestertider så kommer återkoppling och intervjuer ske under senare delen av juli/början av augusti.
För frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Mathilda Bodin på e-postadressen: mathilda.bodin@hsng.com
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet i våra rekryteringsprocesser genomför vi personlighetstester i ett tidigt skede. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen. Vi jobbar även med arbetsprover och referenstagning.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Har du ett genuint intresse för service? Då är det här rollen för dig!
Vår kundservice är bolagets ansikte utåt och kundens röst internt. Här arbetar ett glatt och serviceinriktat gäng som fokuserar på kunden i alla avseenden. Hög kvalitet är något som vi värderar högt. Vår personal förstår kundens förväntningar, är noggranna, arbetar med flexibla lösningar, är empatiska och inte minst genuina.
Vi hanterar kundernas frågor och synpunkter via våra fyra kommunikationskanaler - telefon, mejl, chatt och sociala medier.
Din roll
Som kundservicemedarbetare har du ett genuint intresse för service och du motiveras av att arbeta i ett högt tempo utan att tumma på kvalitén. Din huvudsakliga uppgift är att besvara inkommande ärenden via chatt, telefon, mejl och sociala medier enligt uppsatta mål. I rollen samarbetar du ofta med vår logistik, regelavdelning, e-commerce, inköp och marknadsavdelning. Du har en viktig roll på kundservice eftersom du är vårt ansikte utåt, kundens röst internt och Din kontakt med kund kan göra direkt skillnad på upplevelsen!
Du kommer bland annat att ansvara och jobba med följande punkter:
- Att ta emot och besvara frågor från våra kunder via telefon, chatt, mejl och sociala medier.
- Reklamationshantering
- Du ansvarar för kundens ärende från början till slut
- Vara delaktig i att skapa rutiner och utveckla processer
- Hålla dig uppdaterad om bolagets sortiment, tjänster, kampanjer och policys
- Du erbjuds:
- 50% Särskild visstidsanställning med start i augusti (eller enligt överenskommelse)Möjlighet till högre sysselsättning vid behov
- Primärt dagtidsarbete, kvällar och helger kan dock förekomma vid behov
- Att bli en del av ett glatt gäng med genuin känsla för service
- Nyrenoverat kontor beläget i centrala Trollhättan
- Riktigt bra personalrabatter på våra siter gymgrossisten.com och bodystore.com
- Möjlighet till prisvärd massage under arbetstid
- Flexibel workplace 60/40
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är serviceinriktad, professionell och empatisk i ditt bemötande. Din attityd präglas av positivitet och trygghet. Kvalitet är något som vi värderar högt och vi vill att våra kunde ska känna sig väl omhändertagna, därför tror vi att du motiveras av att ge service av första klass. Mycket av arbetet sker i olika datasystem, du bör därför ha god datavana och lätt för att ta till dig rutiner. Erfarenhet av liknande uppgifter och kunskaper om kosttillskott, träning och hälsokost är meriterande men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. För att trivas i rollen bör du ha ett gott ordningssinne, vara lösnings orienterad och fungera i ett högt arbetstempo med fokus på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt.
Meriterande men inget krav:
- Du talar och skriver svenska flytande och har ett engagerat språk och sätt att kommunicera
- Meriterande om du även talar och skriver obehindrat på norska, finska eller danska
- Tidigare erfarenhet av E-handel
- Om du arbetat i Zendesk eller Salesforce commerce cloud
- Meriterande med erfarenhet om GDPR och behandling av personuppgifter
- Lagspelare som ser till kundens bästa
Du vill vi att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) redan idag! Vi screenar ansökningarna löpande men i och med att det är semestertider så kommer återkoppling och intervjuer ske under senare delen av juli/början av augusti.
För frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Mathilda Bodin på e-postadressen: mathilda.bodin@hsng.com
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet i våra rekryteringsprocesser genomför vi personlighetstester i ett tidigt skede. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen. Vi jobbar även med arbetsprover och referenstagning.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.