Hoppa till innehåll
AB Effektiv logotyp

Spansktalande Customer Care Specialist

Sista ansökningsdag
21 september 2024 (24 dagar kvar)
Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Vill du vara med och göra skillnad i en växande bransch? Som Customer Care Specialist hos Care of Sweden får du en central roll där du bygger relationer och levererar förstklassig service på en ny marknad. Här får du kombinera ditt affärsfokus och din servicekänsla med möjligheten att bidra till bättre sjukvård, samtidigt som du utvecklas tillsammans med ett engagerat team.

Din framtida arbetsgivare
Care of Sweden är en svensk leverantör av medicintekniska produkter som används som hjälpmedel vid förebyggande och behandling av trycksår; däribland madrasser, sittdynor och positioneringskuddar.
”Våra kunder är kommuner, regioner och privata vårdgivare över hela landet. Vi har även skapat oss en stark position på världsmarknaden.
På Care of Sweden strävar vi efter att eliminera trycksår genom vårt holistiska synsätt. Vi fokuserar inte bara på produkter, utan på att skapa en meningsfull förändring. Vårt mål är att leverera en helhetslösning för trycksårsprevention och samtidigt sprida kunskap.
Vi tror på att arbeta förebyggande för att minska lidande och påverka hälsoekonomin positivt. Genom vårt internationella fokus erbjuder vi spännande möjligheter att vara med och påverka globalt och göra verklig skillnad för människor runt om i världen.”
För en värld utan trycksår


Vad erbjuder rollen?
Som Customer Care Specialist hos Care of Sweden får du en nyckelroll i vårt kundserviceteam med fokus på en ny marknad. Denna roll är skapad för att stödja vår fortsatta tillväxtresa och bidra till en bättre sjukvård genom högkvalitativ service och teknisk support. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar orderadministration, kundservice och teknisk utbildning för våra kunder. Du kommer även vara en central punkt i företaget och samarbeta nära med bland annat säljteamet, produktion och utvecklingsavdelningen.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av B2B och som brinner för kundservice. Du är serviceminded, lösningsorienterad och har ett starkt affärsfokus. Du har erfarenhet av CRM-system, gärna med kunskap i NAV eller BC, och behärskar engelska och spanska flytande. Om du dessutom har erfarenhet av frakt- och tullhantering är det meriterande. För att trivas i rollen behöver du ha en positiv inställning till att arbeta med flera kontaktytor, både internt och externt, samt ha förmågan att bygga långsiktiga relationer på en ny marknad.

Är detta din perfekta match?
Om du letar efter en roll där du kan växa, både professionellt och personligt, i ett företag som ständigt utvecklas, då är detta rätt utmaning för dig. På Care of Sweden värderar vi en arbetsmiljö där vi har kul tillsammans, samtidigt som vi gör skillnad i samhället genom att bidra till bättre sjukvård. Här erbjuds du en konkurrenskraftig lön, förmåner som friskvårdsbidrag och bonus, samt möjligheten att vara med på en spännande tillväxtresa. Blir du en del av vårt team i Tranemo kommer du snabbt att känna dig som hemma i en varm och stöttande företagskultur.

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 22:e september 2024. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Mikael Svensson på mikael.svensson@effektiv.se


Sökord
Spanska, Kundtjänst, teknisk support, Säljsupport, orderadministration, administration

AB Effektiv logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
21 september 2024 (24 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.