Hoppa till innehåll

Event- och mötesplanerare till Näsby Slott

Publiceringsdatum
17 juli 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Gillar du design, stil och vackra miljöer? Vi söker dig som tycker att detaljerna är det som gör skillnaden. Näsby Slott är Stockholms Boutiqueslott och här har det anordnats otaliga fester, möten och bröllop genom åren. Casual, Contemporary och Classy är våra ledord. Vi hoppas du också känner igen dig och vill vara med och skapa gästupplevelser av klass. Näsby Slott ligger vackert intill Näsbyviken i Täby bara 15 minuter från Stockholm City. En självklar plats för livets alla glädjestunder, ett andra kontor för möten och konferenser och en naturlig samlingsplats för en afterwork med vänner eller en utflykt med familjen. På vår egen kvarterskrog, Lilla Slottkrogen, Doras Vinbar & Lilla Stenugnsbageriet kan våra gäster njuta av en enkel och otvungen middag men, som är riktigt bra. Hos oss är också våra fyrbenta vänner välkomna. För mer info gå in på vår hemsida www.nasbyslott.se Din profil Vi söker dig som är öppen, social och engagerad person. Vi söker dig som är strukturerad, van att ta ansvar och lämnar inget åt slumpen. Vi söker dig som har en god administrativ förmåga, är van att skriva och uttrycker dig väl. Vi söker dig som är nyfiken, och har en genuin utstrålning. Som person ser vi gärna att du är energisk, självgående samt har lätt att anpassa dig till olika situationer med ödmjukhet och initiativförmåga. Du brinner för god service, är ansvarsfull och har inga problem med att jobba mellan avdelningsgränserna. Vi ser att du har minst ett års dokumenterad vana av liknande tjänst inom hotell- och restaurang och därmed arbetat i något system. Erfarenhet av hotellsystemet Protel är meriterande. Du är van vid att arbeta i Officepaketet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Om tjänsten Vi på, Stockholm Meeting Selection, bjuder våra gäster på livets goda, varje dag – med ett bemötande och en miljö som stimulerar till glädje, inspiration och utveckling. Vi tror på att om du trivs med dina kollegor och på din arbetsplats så får våra gäster ta del av inspirerande och energisk service. Din glädje avspeglas i vår höga ambition om kvalité och omtanke gentemot våra gäster och deras upplevelse. Dina arbetsuppgifter är bland annat följande: • Ansvara för detaljplanering och projektledning av våra kunders möten och events • Organisera, planera och följa upp bokningar • Skapa goda kundrelationer • Hantera ändringar i bokningar och säkerställa en säker och proffsig drift • Ta hand om visningar och leda möten med kunder • Arbeta aktivt med merförsäljning & fakturering • Samarbeta med övriga avdelningar Arbetstiden är förlagd till dagtid men kvällar och helger kan förekomma. Vad kan vi på SMS erbjuda dig? Vi är en liten familjär organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Här får du vara med på resan att utveckla och skapa starka varumärken i ett företag som vill erbjuda våra gäster upplevelser som är allt annat än standard. Vi är stolta över våra unika mötesplatser. Vi bryr om oss våra medarbetare och vi tror att det mesta går att lösa om man vill. Tjänsten är en tillsvidareanställning, på heltid. Arbetstid efter överenskommelse och lönen är enligt avtal med 6 månaders provanställning. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår familj – vi ser fram emot din ansökan.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
02 augusti 2024 (6 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se