Hoppa till innehåll
Friday logotyp

Key Account Manager till Symetri i Sundsvall

Publiceringsdatum
14 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Nu söker vi för Symetris räkning en Key Account Manager som ska arbeta med att vidareutveckla och underhålla Symetris nyckelkunder i regionen, men även arbeta med att utöka kundstocken. Har du erfarenhet av sälj mot tillverkande industri och söker ett flexibelt arbete med mycket autonomi är detta en perfekt roll för dig!

Om tjänsten:
Symetri hjälper innovativa företag inom bygg, fastighet och tillverkande industri att optimera sina utvecklingsprocesser, förenkla datahanteringen och förbättra kvaliteten genom produkternas hela livscykel. Med mer än 300 medarbetare och 100 000 användare i norra Europa erbjuder de effektiv vägledning i allt från 3D-modellering och simulering till PLM (Product Lifecycle Management), BIM (Building Information Modelling) och fastighetsförvaltning. Läs mer om Symetris erbjudande för tillverkande industri här.

Nu söker vi en Key Account Manager som ska arbeta med att vidareutveckla och underhålla Symetris nyckelkunder i regionen. I rollen kommer du att tillhöra ett team som ansvarar för kunder inom digital produktdesign och livscykelhantering inom tillverkande industri. Den största delen av kunderna är redan befintliga där du kommer att få ansvar för hela försäljningsprocessen. Dock kommer en stor och viktig del av arbetet även att handla om att knyta nya kontakter och utöka kundbasen.

Rollen är väldigt flexibel och har långa säljprocesser vilket gör att du som anställs får stor möjlighet att påverka din egen vardag.

VI SÖKER DIG SOM:
  • Har minst 3 års arbetslivserfarenhet av teknisk försäljning eller projektledning inom den tillverkande industrin.
  • Har du erfarenhet av att sälja mjukvarulösningar mot industrin är det starkt meriterande.
  • Talar och skriver flytande svenska samt engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet.
  • Har svenskt B-körkort.
Vidare kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet. För att du ska passa in och trivas i rollen ser vi att du är självgående och kan ta stort ansvar för ditt arbete. Rollen kräver även hög social kompetens, att du trivs i en social miljö och har lätt för att kommunicera samt anpassa din kommunikation efter mottagaren. Vidare behöver du även vara driven och ha förmåga att ta dina egna processer framåt.

Om anställningen:
Detta är en rekrytering där du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget. Friday ansvarar för rekryteringsprocessen och alla frågor hänvisas till Friday.

Övrig info:
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Sundsvall
  • Kontaktuppgifter: Gustav Widman, gustav.widman@friday.se
  • Lön: Månadslön.
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen.

Om friday:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan - varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday - everyday”, hur låter det?
Friday logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
13 oktober 2024 (53 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan - varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. Friday - everyday, hur låter det?