Nya stjärnor till Loyalty Sales på Tre!
Sista ansökningsdag
14 november 2024 (17 dagar kvar)
Publiceringsdatum
22 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Vill du vara en del av en energifylld arbetsmiljö där sammanhållning och gemenskap står i fokus? Vårt huvudsakliga mål är att bygga lojalitet och skapa fler nöjda kunder hos oss på Tre.
Loyalty Sales är en av Tres största avdelningar som ansvarar för att skapa lojalitet och utöka Tres kundbas. Avdelningen är uppdelad i två huvudsakliga uppdrag, att bevara våra kunder och säkerställa hög kundnöjdhet, samt att proaktivt skapa merförsäljning och förbättra våra kunders upplevelse.
I den här rollen blir du en del av det team som arbetar med att bevara och stärka långsiktiga kundrelationer. Du hanterar inkommande samtal från kunder och ditt huvudsakliga fokus är att erbjuda lösningar som främjar kundlojalitet och ökar kundnöjdheten. Utöver detta kommer du också att arbeta med att ta emot samtal från kunder som är intresserade av våra tjänster. I rollen kommer du att få stöd av våra säljcoacher, som jobbar dedikerat att stötta dig genom att följa upp dina resultat, lyfta idéer och strategier som gör dig ännu bättre på ditt jobb. Att du ska nå dina mål, är vårt mål! Dina arbetstider kommer att variera mellan 09:00-17:45 och 09:30-18:15 på vardagar.
Vi erbjuder dig
Du sticker ut lite extra om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom winback och kundlojalitet.
Låter det här som något för dig? Vad kul, då ser vi fram emot en ansökan från just dig! Vi tar emot ansökningar via denna annons. Du söker enkelt genom att besvara urvalsfrågorna i annonsen och bifoga CV, inget personligt brev behövs. Vi genomför urvalstester på alla sökande och jobbar löpande med processen, det innebär att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Camelia Raufi.
Varmt välkommen till oss på Tre!
Loyalty Sales är en av Tres största avdelningar som ansvarar för att skapa lojalitet och utöka Tres kundbas. Avdelningen är uppdelad i två huvudsakliga uppdrag, att bevara våra kunder och säkerställa hög kundnöjdhet, samt att proaktivt skapa merförsäljning och förbättra våra kunders upplevelse.
I den här rollen blir du en del av det team som arbetar med att bevara och stärka långsiktiga kundrelationer. Du hanterar inkommande samtal från kunder och ditt huvudsakliga fokus är att erbjuda lösningar som främjar kundlojalitet och ökar kundnöjdheten. Utöver detta kommer du också att arbeta med att ta emot samtal från kunder som är intresserade av våra tjänster. I rollen kommer du att få stöd av våra säljcoacher, som jobbar dedikerat att stötta dig genom att följa upp dina resultat, lyfta idéer och strategier som gör dig ännu bättre på ditt jobb. Att du ska nå dina mål, är vårt mål! Dina arbetstider kommer att variera mellan 09:00-17:45 och 09:30-18:15 på vardagar.
Vi erbjuder dig
- En gedigen introduktion och löpande utbildning för att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.
- En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön samt provision utan tak.
- Arbeta på plats i vårt fina 3hus vid Globen, där du hittar allt från café och restaurang till gym och en härlig takterass.
- En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2024 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work).
- En företagskultur vi är mycket stolta över, som inkluderar roliga tävlingar, aktiviteter och awards.
Du sticker ut lite extra om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom winback och kundlojalitet.
Låter det här som något för dig? Vad kul, då ser vi fram emot en ansökan från just dig! Vi tar emot ansökningar via denna annons. Du söker enkelt genom att besvara urvalsfrågorna i annonsen och bifoga CV, inget personligt brev behövs. Vi genomför urvalstester på alla sökande och jobbar löpande med processen, det innebär att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Camelia Raufi.
Varmt välkommen till oss på Tre!