Hoppa till innehåll
PerformIQ logotyp

Kundtjänstmedarbetare till Nordic Infucare!

Sista ansökningsdag
30 oktober 2024 (22 dagar kvar)
Publiceringsdatum
20 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support/kundservice? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som teknisk support till detta bolag!

I rollen som Tech Support Agent kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på medicinska instrument. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär.
- Vara spjutspetsen när det kommer till teknisk support.
- Ansvara för hela reklamationsflödet.
- Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser.

I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på både svenska & engelska.

Personprofil
Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter.

Vi söker dig som tidigare har arbetet i en liknande roll eller kommer från butik-eller restaurangbranschen. Som person är du inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer.

För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet.

Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse.
Plats: Alvik, Stockholm.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kommer att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”.

PerformIQ logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
30 oktober 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan.

Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna.