Hoppa till innehåll

Medlemsadministratör

Sista ansökningsdag
Idag (0 dagar kvar)
Publiceringsdatum
13 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vision är ett modernt och växande fackförbund i ständig förändring. Visions medlemmar leder, utvecklar och administrerar välfärden och jobbar i kommuner, regioner, privata företag eller kyrkan. Våra 212 000 medlemmar finns över hela landet och inom tusentals olika yrken och bildar tillsammans ett värdefullt nätverk. Vi är en feministisk organisation, partipolitiskt obundna och ingår i TCO.    Vi söker en medlemsadministratör Vision genomför en historisk satsning på att vi ska öka i facklig styrka genom att bli fler medlemmar och fler förtroendevalda. Vi vill också att våra medlemmar ska uppleva att de får bästa möjliga service av oss och att vi uppfattas som enkla, nära och framåt! Motiveras du av att ge service i världsklass och tycker om att prata i telefon? Vill du ha ett meningsfullt jobb där du bidrar till ett bättre arbetsliv för våra medlemmar?  Då kan det vara dig vi letar efter!   På medlemsenheten ansvarar vi för avisering och betalning av Visions medlemsavgifter och vi ansvarar också för att uppdatera Visions medlemssystem. Medlemsenheten består av 26 medarbetare, fördelat på två enhetschefer. Vi är ett team som månar om varandra och tycker det är viktigt att alla trivs, utvecklas och har kul på jobbet.    Huvudsakliga arbetsuppgifter:  • Ge service och svara på frågor från medlemmar och förtroendevalda via mail och telefon.  • Registrera medlemskap.  • Uppdatera personuppgifter.  • Kvalitetssäkra rutiner och vid behov utveckla nya arbetssätt. • Följa upp, utvärdera och effektivisera arbete och rutiner.  • Utveckla och förvalta medlemsystemet.    Vi söker dig som:  • Gillar och är bra på att möta människor och ge god service och har erfarenhet av att arbeta med service. • Har god datorvana och är van att lära dig och jobba i olika system.  • Har vana att arbeta i Microsoft 365. • Har vana i att arbeta i CRM-system.  • Har erfarenhet av att arbeta med reskontrahantering.    För att passa i den här rollen är det viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt, att du är handlingskraftig och initiativrik. Vi behöver dig som gillar att prata i telefon, tänker proaktivt och på eget initiativ gör extra inhopp på telefon under perioder av hög arbetsbelastning och ser det som en självklarhet att stötta upp.   Du behöver vara serviceinriktad, mål- och resultatinriktad, relationsbyggande och bra på att samarbeta med andra människor. Du behöver också trivas med självständigt och repetitivt arbete med stort eget ansvar.  Att vara stabil och jobba strukturerat samt kvalitetsmedvetet är ytterligare faktorer som kännetecknar dig. Som person är du positiv och inkluderande i ditt sätt att vara.   Hos oss på Vision finns ett stort engagemang och tillsammans arbetar vi i våra nyrenoverade lokaler som har fokus på god arbetsmiljö, hög flexibilitet och goda möjligheter till återhämtning. Vi vill att alla ska må bra såväl när man kommer till jobbet som när man går hem och att du känner att här kan du vara dig själv.  Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde så snart som möjligt.  Placering i Visions förbundshus i centrala Stockholm. Kontoret är vår huvudsakliga arbetsplats, men det finns också möjligheter till flexibilitet och att till viss del arbeta på distans när verksamheten så tillåter.  Sista ansökningsdag är 1 september 2024. Intervjuer sker löpande.   Du ansöker genom att klicka på knappen ansök nedan.     
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
Idag (0 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se