Hoppa till innehåll

Fullstackutvecklare till Tre

Sista ansökningsdag
01 oktober 2024 (30 dagar kvar)
Publiceringsdatum
30 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Välkommen till Tre, telekomoperatören som lyckats växa till ett stort, välfungerande företag – utan att tappa den lilla startupens energi. Lite som en punkare som börjat använda cykelhjälm. Vi går till jobbet för att utveckla, bygga och underhålla produkter, system och nät för att ge våra kunder bästa möjliga digitala upplevelse. Tre Technology är unika i sitt slag inom branschen, då vi har alla system och funktioner inhouse. Hos Tre jobbar vi med både svenska och danska mobilnätet och IT-miljö. Vill du vara med? Trevligt! Teknikavdelningen på Tre har ungefär 300 medarbetare och IT Customer Management tillhör IT Development-organisationen. Teamet består av 28 medarbetare och har ansvar för utveckling av CRM, kundtjänstapplikationer och RPA. Med hjälp av agila metoder bedriver vi mjukvaruutveckling av hög kvalitet i en kultur där förändring och förbättring är en självklar del av vardagen. Den närmaste tiden har vi fokus på att ta över Contact Center-system som idag ägs av verksamheten. Vi är på väg in i en spännande period där vi etablerar ny arkitektur och nya arbetsmetoder för implementationer och integrationer, vilket kommer att möjliggöra effektiva system. Om rollen Som fullstackutvecklare ansvarar du för koden i integrationen av Contact Center-plattformarna (Genesys cloud och Zendesk) och ser till att de befintliga applikationerna moderniseras såväl som att bygga nya från grunden. Du kommer att vara med i hela systemutvecklingskedjan – från analys till implementation. Fokuset kan lätt skifta från detaljer i koden till att lyfta blicken och analysera helhetsperspektivet i den tekniska lösningen. Du arbetar tätt tillsammans med vår IT-arkitekt samt utvecklare och övriga i ditt team. Men även i nära samarbete med stakeholders och beställare hos kundservice som har gedigen kunskap av systemen. Vi moderniserar våra system och går från Python till att utveckla i Java och TypeScript/JavaScript, NextJS och React på plattformar som kubernetes, Vercel och Contentful. Du kommer se fram emot att • vara med och driva arkitektresan för Contact Center-systemen och ta tekniskt ansvar i våra integrationsimplementationer • jobba nära kundupplevelsen där du får bidra med din kunskap • bli del av en lärande kultur där vi erbjuder dig en utmanande miljö där du lär dig nya saker varje dag • vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work samt att vi är topprankade hos Karriärföretagen av IT-Young Professionals • tillhöra en arbetsgivare som vill bidra till att kvinnor vill välja och stanna kvar inom teknikbranschen, vi är stolta partners till Women in Tech och Tjejer Kodar Lite mer om dig Du är nyfiken på och har en förmåga att förstå affärsnyttan och värdet av det du är med och utvecklar. Du tycker om att ta eget ansvar och det ligger i din natur att agera proaktivt genom att göra det lilla extra för dig och dina kollegor. Då det ingår många kontaktytor ser vi att du är en kommunikativ person som kan svenska och engelska, och som trivs i dialogen med verksamheten. För att lyckas i rollen har du mångårig arbetslivserfarenhet av backendutveckling med Java samt att är du trygg i din frontendutveckling med React och Typescript. Vidare har du tidigare erfarenhet av tekniska förflyttningar. Det är en bonus om du är bekant med Genesys Cloud eller Zendesk. Din ansökan Vi tar enbart emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du svarar på de frågor vi ställt nedan i samband med att du söker. Varmt välkommen med din ansökan! #LI-PRIORITY
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se