Hoppa till innehåll

Kontraktskoordinator till Hammarby Sjöstad

Sista ansökningsdag
12 september 2024 (11 dagar kvar)
Publiceringsdatum
13 augusti 2024
Antal tjänster
2
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Är du en social och noggrann koordinator som trivs med att ha många bollar i luften? Gillar du att ha många kontaktytor samtidigt som du är administrativt lagd? Har du tidigare jobbat i SAP? Då ska du fortsätta läsa här nedan. Om tjänsten Nu söker vi på SJR dig som trivs i en konsultroll med att arbeta som kontraktskoordinator. Du kommer att jobba i ett internationellt bolag med många kontaktytor. Kunden sitter i Hammarby Sjöstad och uppdraget är start omgående och 6 månader framåt. Huvudsakliga arbetsuppgifter I denna roll har man många kontaktytor. Du sitter i en central position i Service Operations Nordic avdelningen som spindeln i nätet. Uppdraget innebär att du ansvarar för att skapa och validera servicekontrakt i affärssystemet så att de följer kundens interna riktlinjer. Du kommer att hjälpa Service Sales och servicekoordinatorer med att administrera återkommande kontraktförnyelser och ändringar i avtalen. Du kommer att arbeta med följande arbetsuppgifter; · Skapa nya och förnya serviceavtal · Registrera/administrera serviceavtal · Uppdatera servicerelaterade data · Hantera filer och dokumentation av serviceavtal · Bevaka kontrakt och information från servicekoordinatorer · Hantera rabatter och prisökningar · Sammanställa rapporter av befintliga serviceavtalskunder från affärssystemet till Service Sales teamet Kunden har gjort ett systembyte till SAP vilket gör att det ställer krav på att du jobbat i detta tidigare. Lämplig bakgrund Vi söker dig med en gymnasieutbildning och det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du har minst två års erfarenhet av en administrativ och koordinerande roll. Vi ser helst att du tidigare har jobbat som säljkoordinator och är van vid avtalshantering och med många kontaktytor. Du har god systemvana, goda kunskapar i Excel och har tidigare jobbat i SAP. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Personliga egenskaper Som person är du nyfiken, strukturerad och lösningsorienterad. Du trivs i en miljö där det händer mycket och med att ha flera bollar i luften, samtidigt som du har ett öga för detaljer. Du är serviceinriktad och du drivs av att ha flera interna och externa kontaktytor. Du är en person som tycker om och kan balansera att det händer mycket och vara noggrann och se till att det blir korrekt i vårt affärssystem. Du har lätt för att ta egna initiativ och trivs i en föränderlig miljö. Samtidigt är du positiv och sprider härlig energi omkring dig. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-09-12. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
12 september 2024 (11 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se