Hoppa till innehåll

Customer Service inom Masterdata hos GS1 Sweden!

Sista ansökningsdag
31 oktober 2024 (26 dagar kvar)
Publiceringsdatum
01 oktober 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Visste du att du möter GS1 dagligen? De står bakom den vanliga streckkoden som finns på nästan all världens konsumentprodukter. Är du en fena på problemlösning och drivs av att leverera högklassig kundservice inom IT? Är du en kommunikativ lagspelare, som söker din nästa utmaning i en teknisk roll? Då kan tjänsten som Customer Service Agent hos GS1 Sweden vara för dig. Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande. Urvalet sker löpande så ansök redan idag direkt via GS1s hemsida:  https://jobb.gs1.se/p/55857-customer-service-agent-inom-gs1-standarder-vara-tjanster-och-hantering-av-masterdata-till-gs1-sweden Information om tjänsten: GS1 är en global organisation och erbjuder ett gemensamt digitalt språk för företag genom unik identifiering, korrekt märkning och automatisk datadelning för produkter, platser och andra fysiska objekt - det som vi ofta kallar streckkoder. Du kommer att ingå i en grupp om 11 härliga kollegor, och ha en betydelsefull roll på kundserviceavdelningen där kunden alltid är i fokus. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via Professionals Nord och att du sedan anställs direkt hos GS1 Sweden. Du erbjuds: • En gedigen introduktion med en dedikerad fadder som lär dig allt du behöver. • En god gemenskap hos ett gäng kompetenta och engagerade kollegor, i en grupp präglad av en familjär och prestigelös stämning. • Goda förmåner i form av bland annat förkortad arbetstid under sommarhalvåret samt generöst friskvårdsbidrag. • Kollegor som ofta tar initiativ till roliga aktiviteter på luncher och efter jobbet. Vad sägs om friskvårdskör, lunchlöpning eller varför inte ta en kort paus i återhämtningsfåtöljen.  Arbetsuppgifter: I rollen som Customer Service Agent inom IT erbjuds du en dynamisk arbetsmiljö med varierande uppgifter, där du hanterar inkommande samtal och ärenden från företagskunder inom en rad olika branscher. Du kommer att spela en central roll i att leverera högklassig support i frågor rörande användarsystem och IT. Ditt arbete inkluderar bland annat: • Kundservice via telefon och mail inom firstline-support. • Felsökning och problemlösning i olika system för att säkerställa kundernas nöjdhet. • Hela processen för ärendehantering, från inledande kontakt till slutlig lösning. • Hantering av faktura- och ekonomifrågor Vi söker dig som: Är en serviceinriktad lagspelare. Du sätter alltid laget före jaget och visar ett stort engagemang i allt du gör. Med en hög arbetsmoral är du pålitlig och hjälper gärna till när arbetsbelastningen ökar. Vi ser gärna att du har: • Minst 2-3 års erfarenhet inom teknisk kundservice eller servicedesk. • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Goda kunskaper i Office 365 och ett starkt tekniskt intresse. • Tidigare erfarenhet av att arbeta med artikelinformation (masterdata) ser vi som meriterande. Erfarenhet av Microsoft Dynamics eller andra CRM-system, är också meriterande. DATUM: Januari - december 2025 OMFATTNING: Heltid STAD: Centrala Stockholm URVAL: Sker löpande KONTAKT: Linnéa Grass Sök tjänsten genom att klicka dig vidare till GS1s hemsida eller skicka in en ansökan nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig på linnea.grass@pn.se
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
31 oktober 2024 (26 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se