Hoppa till innehåll

Teknisk förvaltare till Novier, Stockholm

Publiceringsdatum
19 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Är du en erfaren Teknisk Förvaltare som lockas av möjligheten att bli del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad? Är du dessutom kvalitetsmedveten, har en hög affärsmässighet och trivs som bäst när du överträffar din kunds förväntan?

Om tjänsten
Novier är en helhetsrådgivare inom fastigheter, från värdering till förvaltning. Som ett resultat av en hög efterfrågan från marknaden behöver nu kontoret i Stockholm utökas med ytterligare en Teknisk Förvaltare. Här får du ta ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj och arbeta i ett större kunduppdrag.
I rollen kommer du att arbeta nära vår kund och bistå dem i teknikfrågor samt upprätta budget, prognos och affärsplaner avseende teknik. Du kommer även att initiera, leda och upphandla tekniska utredningar och teknikprojekt i fastigheterna. Ett annat ansvarsområde är att löpande se till att gällande myndighetskrav efterlevs. Du har daglig kontakt med hyresgästerna och du har ansvar för styrning och kontroll av underentreprenörer.

Rollen utgår från Noviers trevliga huvudkontor på Blaiseholmen och rapporterar till Teknisk chef med vilken du kommer att ha ett nära samarbete. 

På Novier blir du del av ett drivet, engagerat och kvalitetsmedvetet team som sätter kunden främst och som alltid gör det där lilla extra. Med en hög professionalism i kombination med en personlig approach är strävan att alltid skapa långsiktiga samarbeten. Kulturen präglas av det personliga och professionella men också av det öppna och familjära där man gör mycket tillsammans. Novier karaktäriseras av ett stort engagemang och öppet klimat där alla får vara med och bidra och där idéer och kompetenser tas tillvara. I din anställning får du bland annat ta del av förmåner såsom gemensam veckoträning med PT, pensionsrådgivning, Rikskortet, privat sjukvårdsförsäkring, föräldralön, m.m.

Är det här du?
För att vara framgångsrik i rollen är det ett krav att du har en högskoleutbildning alt. YH-utbildning inom teknik eller motsvarande och minst tre års erfarenhet av teknisk fastighetsförvaltning. Du har god erfarenhet av att arbeta med fastighetsdrift, underhållsprojekt, energifrågor, upphandlingar samt kvalificerade förhandlingar samt har kunskaper i och förståelse för samspelet mellan beställare och leverantör. Vidare har du god förmåga inom administration och IT-system, framför allt Office 365. Mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska i tal och skrift är ett krav.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker efter dig som trivs som bäst i en händelserik vardag. Som person behöver du vara självgående, kommunikativ, ansvarstagande och ha ett personligt driv. Vidare är du ödmjuk, har en hög affärsmässighet samt servicemedveten. Då rollen innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt är det viktigt att du har en god social förmåga. Du månar om ett gott samarbete och samverkan internt vilket också är en avgörande faktor för att du ska trivas på Novier.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Novier med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Kamilla Envall på 08-120 50 432.

Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
 
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
16 oktober 2024 (109 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se