Hoppa till innehåll

Receptionist till bankkontor centralt i City!

Publiceringsdatum
25 juni 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om tjänstenÄr du en professionell glädjespridare som brinner för service och gillar nyautmaningar?

Under sommaren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänsterinom reception & värdskap och söker därför ett nytt team av engagerade och härliga receptionister. Vår kund är verksam inom bland annatrådgivning och kapitalförvaltning och ställer precis som vihöga krav på service på enastående och professionell nivå.

I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer och representerar företaget till alla dudagligen möter – alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! Tillsammans med dina kollegor lägger du grunden för ett positivt och minnesvärt intryck och sprider trivsel och värme i lobbyn och på kontoret.

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

  • Välkomna, guida och skriva in besökare
  • Beställa transporter, taxi, bud mm.
  • Bokningar
  • Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd
  • Telefon och mailhantering
  • Post och bud
  • Vissa administrativa uppgifter
  • Varierande servicerelaterade uppgifter

          Vem är duMed din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer.

          Självklart ska du också ha roligt på jobbet – arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

          Vi ser att du har

          • Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö
          • Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana
          • Goda kunskaper i Svenska och Engelska

          Om anställningenStart: Augusti 2024

          Arbetstider: Cirka 08:00-17:00, kontorstider

          Sysselsättningsgrad: 100%, heltid

          Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning.

          Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

          Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

          Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

          http://instagram.com/middlepoi...

          Vännerna på Middlepoint!

          Ansök nu

          Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

          Sök jobbet
          Ansök senast
          07 december 2024 (161 dagar kvar)
          Ansök nu

          Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se