Hoppa till innehåll

Säkerhetsadministatör till kund i Kista

Sista ansökningsdag
27 oktober 2024 (22 dagar kvar)
Publiceringsdatum
24 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Vi söker en engagerad Säkerhetsadministratör till vår kund i Kista för ett omgående uppdrag med möjlighet till förlängning. Som Säkerhetsadministratör kommer du att hantera en rad viktiga uppgifter, inklusive att ta emot samtal från väktare och tekniker, felsöka i system, hantera larm, granska fakturor, samt ansvara för nyckel- och passerkortshantering. Ditt arbete kommer att vara avgörande för att säkerställa kundens krav. Tjänsten ska starta omgående och urval kommer ske löpande. Detta är ett uppdrag hos en av våra större kunder. Du kommer att bli anställd som konsult på Manpower och jobba hos vår kund med kontor i Kista. Om kunden/arbetsplatsen Kunden är en av Nordens ledande Facility management-leverantörer och erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. På företagets HK i Kista sitter 300 medarbetare i ett modernt, trivsamt och aktivitetsbaserat kontorslandskap. I rollen som säkerhetsadministatör kommer du att ingå i ett team på ca 15 personer som arbetar som säkerhetsadministratörer på företagets Security Center. Vad gör man som Säkerhetsadministatör? I rollen kommer du främst att fungera som en kundsupport och administratör gentemot företagets företagskunder på säkerhetssupporten. Uppdraget inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet. Exempel på arbetsuppgifter: - Ta emot samtal från olika parter såsom väktare och tekniker. - Ansvara för hantering av utlösta larm och felanmälningar. - Felsöka i system och utföra enklare programmering av teknisk utrustning. - Granska och hantera rapporter samt fakturor. - Ta emot ärenden via mail och hantera dem i ett ärendehanteringssystem. - Ansvara för nyckel- och passerkortshantering. Uppdraget är på heltid med start omgående och löper på i 6 månader med chans till förlängning. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan kl.07:00-17:30 på 8 timmars pass, fredagar till kl 16.30. Den vi söker Vi letar efter en mogen och ansvarstagande individ med högt säkerhetstänk och förmågan att fatta snabba beslut inom givna ramar. Du är självgående, noggrann och har utmärkta kommunikationsfärdigheter. Ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt är viktigt, och du trivs med att möta utmaningar och lära dig nya saker. Ditt engagemang för kvalitet och förmågan att behålla lugnet under press är avgörande i denna roll. Vi söker dig som har följande bakgrund: * mycket god dator- och systemvana * van att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsredskap * erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete * erfarenhet av arbete i kundtjänst eller växel är meriterande * du ska ha fullständiga gymnasiebetyg * du är flytande i svenska i tal, läsförståelse och i skrift samt har goda kunskaper i engelska Ansökan Välkommen att bli en del av teamet hos vår kund, där det finns möjlighet att utvecklas och göra skillnad i en spännande verksamhet! Ansök redan idag genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
27 oktober 2024 (22 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se