Hoppa till innehåll

Kontorsassistent till vår kund i Stockholm

Publiceringsdatum
Idag
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Om tjänsten Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en lösningsorienterad och serviceinriktad kontorsassistent till vår kund i Stockholm. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som kontorsassistent kommer du ansvara för att välkomna besökare och leverera exceptionell service. Exempel på arbetsuppgifter är: • Ta emot och välkomna gästerna så snart de anländer till anläggningen • Hänvisa besökare till lämplig person • Besvara och vidarebefordra inkommande telefonsamtal och mail • Ta emot, hantera och sortera post och leveranser • Upprätthålla kontorssäkerheten genom att följa säkerhetsrutiner och kontrollera åtkomsten till kontoret • Beställa kontorsmaterial • Uppdatera kalendrar och schemalägg möten Du erbjuder administrativt stöd till hela organisationen och omdirigerar telefonsamtal till berörda avdelningar, och mycket mer. Kvalifikationer Vi söker dig som har en servicekänsla ut i fingertopparna, du älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir en essentiell del av verksamheten! För att lyckas i rollen som kontorsassistent hos vår kund ser vi även att du har: • Tidigare erfarenhet av liknande roller • En bakgrund inom service och en vana att hantera olika situationer och människor • En förmåga att hantera många ärenden samtidigt och prioritera bland ärenden • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God administrativ förmåga och datorvana, bland annat inom Office-paketet Som person är du servicemedveten och har en inställning där du inte tycker att någonting är omöjligt. Du är van att arbeta självständigt men är även en duktig lagspelare. I din roll är det viktigt att ta ett stort eget ansvar samt att vara behjälplig där behovet finns. Du är van att jobba i en professionell miljö där du även har ett proaktivt tänk. Övrigt Start: Slutet av augusti 2024 Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 08.00-17.00 Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Elin Kjellin på elin.kjellin@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
19 augusti 2024 (31 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se